erot71 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Vet ikke om det er slutten, men det er der du kommer ut på den store plassen med disse søylene og den store høvdingen. Hva skal jeg gjør ? Klarer det ikke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg circlestrafet (først langs sirkelens ytre radius, så beveget jeg meg helt inn) i noen minutter, så var det hele over. Veldig skuffende. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 ..det henger en betongblokk fra en wire i det ene hjørnet, skyt over wireren mens styggen står rett under, vola, den dør, du vinner. mvh roger Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Her er måten og gjøre det på: Bruk Venomen, skyt som fan på Heinrik. Når Venomen blir varm, ta fram Tulsa våpenet og skyt på de andre. Så tar du fram Venomen igjen. Dette må gjøres mens du løper i ring som forklart tidligere i denne tråden. Husk og komme deg bort til kassene med helse osv. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Vil legge til at flammekasteren er særdeles effektiv mot zombiene Heinrich maner fram. Da disse har skjold, er ikke det så veldig lurt å bruke minigun på dem. Eneste zombie jeg brukte minigunen på (utenom Heinrich), var tyskerdama som manet Heinrich fram. Tesla-våpenet er etter min mening et mindre bra våpen, sammenliknet med minigunen og flammekasteren. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Flott takk skal dere ha. Dette bør gå bra. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 15:27, skrev roger_h99:..det henger en betongblokk fra en wire i det ene hjørnet, skyt over wireren mens styggen står rett under, vola, den dør, du vinner. Høh? Den la ikke jeg merke til. Hørtest ut som en vesentlig enklere løsning enn å circlestrafe i et kvarter. :smile: Ikke at slutten var skuffende lett, for det var den. :sad: Men jeg har store forventinger til Enemy Territory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå