Jigsaw V Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skulle ha hatt Nexium. Når jeg driter diare så svir det. hah. Kanskje ikke nok Base (galle) som nøytraliserer syra. Aner ikke om det er 1 av meninger med galle.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Uææ, svelge tyggis er ekkelt :O Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Eg tygger tyggis heile dagen. Ein om morgonen, ein etter middag, ein etter ettermiddagsmat og ein på kvelden. Har boksar med 70 stk Expert White Mint ståande på jobb og heime, det er blitt ein naturleg del av måltidet. Om ein skal stole på reklamen har det jo ein positiv effekt for miljøet i munnen etter du har ete. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Tror jeg har slutta å svelge tyggis nå jeg :!: Meen begynner sikkert pånigjen når skolen starter.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har iværtfall hørt at når man svelger tyggis så kan det ta opp til 10 år før den kommer ut igjen... Det høres derfor ikke så lurt ut å svelge tyggis ofte. 8350698[/snapback] Disse historiene stemmer ikke. En vanlig tyggistygger svelger en eller annen gang tyggis og om disse skulle stemme ville det føre til at de fleste av oss i årenes løp har svelget så mye tyggis at magesekken, lever, nyrer, tarmer alt ville renne over med tyggegummi. Noe som ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg kjøper en tygisspakke ca, annenhver dag, og jeg svelger alltid. Det er noe jeg har gjort i alle år. Noen som vet om dette kan være farlig for magen? 8350682[/snapback] Jeg vet iværtfall at når man svelger tyggis så kan det ta opp til 10 år før den kommer ut igjen... Dere skjønner vel at det ikke er så veldig lurt da? 8350698[/snapback] Den ender i leveren, og der ligger den og godgjør seg. 8350711[/snapback] Haha! Hvordan i huleste mener du at en tyggis skal greie og komme seg INN i levra? Levra er ikke hul, bare slik at du vet det. Levra renser blodet i kroppen. For at en tyggis skulle kommet seg til levra måtte den først ha kommet seg inn i en blodåre :!: Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tygger tyggis hele tiden, skulle ikke være farlig, men blir bare litt rastløs uten.. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 uff..ja..tror jeg kjøper 5 pakker i uka, tenk hvor mye man kunne spart på det.. ca. 2000 i året Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det sant man får store kjever av å tygge tyggis? har lest det en plass.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Man kan visst få dårligere forbrenning er det påstått... Endret 23. juli 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Gjest 2njee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du kan bli kvælt av å svelge for mye tyggis de henger seg fast med lungene og til slutt blir det tett og du får ikke puste en 5 år gammel gutt ble kvalt fordi han sveget for mye tyggis .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå