wæng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå har jeg fått meg telefonen, og er i grunn veldig fornøyd. Har tidligere hatt w810i og w850i. Denne er så å si helt lik w810i. W850i likte jeg ikke for den var for stor. Så denne likte jeg godt pga størrelsen. Må bare bli vant med vekten på den. Ellers er det bare kameraet og skjermen jeg kan kritisere. Skjermen er forsatt for liten, samme størrelse som w810i, og kameraet føles å være noe dårligere enn w810i tilogmed?? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 og kameraet føles å være noe dårligere enn w810i tilogmed?? 8532711[/snapback] mm, den er tynnere bl.a. det er jo ikke en faktor, men man ser det bare. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Fikk i dag telefonen jeg også Førsteintrykket er at det er en kjempe god telefonen. Når det gtidligere i tråden har ikke jeg hørt noe til. Hadde susing på min gamle w800i på på w610i en min er den borte Design Designet er i mine øyne perfekt. Akkurat passe tykk, gode knapper og en utrolig fet bakside som er helt orange! Telefonen virker veldig solid og lager ingen knirgelyder. Eneste minuset med designet er at volumknappen på siden sitter litt langt "inni" telefonen, noe som gjør det vanskelig å bytte sang når den ligger i lomma. En annen ting er at utaket til headsettet er plassert på siden av telefonen noe som av og til kan være litt iriterende. Musikk Når det gjelder musikken så har jeg bare en ting å si: Strålende! Lydkvaliteten er veldig god, walkman 2 spilleren er oversiktelig og fin samt at de medfølgende ørepluggene gir fra seg bra, fyldig lyd! Har også en w800i med walkman 1 spiller. Den lager en iriterende suselyd når jeg setter på spilleren, men på w610i er denne susingen borte. Når det gjelder minne så følger det med et minnekort på 512mb samt at telefonminnet er på hele 75mb. Ellers Ellers så har Telefonen et ganske bra kamera som gir helt greie bilder. Testa kameraet ute og bildene ble helt ok. En annen ting jeg liker godt med telefonen er de tøffe menyene man kan få dersom man bytter "layout". Ellers så er skjermen veldig skarp og lyssterk, den har mange funksjoner og den innebygde radioen fungerer kjempebra! Telefonen er også veldig rask noe som er veldig viktig for meg i hvertfall! Har ikke testet internett og batterilevetiden enda men etter det jeg har lest i tester er den god! Fulgte forresten med en egen kabel slik at man kan koble den til et stereoannleg samt at internminne på mobilen var som sagt på hele 75mb. Alt i alt en veldig god mobiltelefon som passer perfekt for deg som vil ha en liten, enkel telefon med en veldig kraftig musikkspiller og et greit kamera! Prisen er heller ikke så værst! Anbefales på det sterkeste ! Her er noen bilder jeg har tatt med telefonen: Endret 9. mai 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå