Gå til innhold

Når kommer se w610?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet når denne mobilen kommer?

Har sett at diverse nettbutikker får den inn i forskjellige datoer i aprill og mai.Men er det noen som vet litt mer nøyaktig enn dette?

8346805[/snapback]

Butikken til Telenormobil.no har den bekreftet inn 18/4, så da er den vel her i neste uke. Uansett så er det jo sagt at den kommer i april, så den er nok rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
W610 er på lager på www.katshing.se om du vil bestille via Sverige  :)

8367741[/snapback]

Telekiosken får mest sannsynlig noen av de første som kommer til Norge. Bekreftet inn til deres grossist 18.04. Så de fleste begynner å få sine allerede neste uke ;-)

Lenke til kommentar

Den er på lager hos leverandør nå, og så fort de får konfigurert de (de var visst ikke heelt sikker på hva de skulle konfigureres med enda da jeg ringte de idag:p) og sendes forhåpentligvis ut i løpet av meget kort tid til telekioskene.

Lenke til kommentar

Da har denne kommet :)

For de som lurer så er nummertastene lavere enn på W880, men fremdeles omtrent like gode å trykke på. Navigasjonstastene er derimot litt skarpe, men tipper at det er en vanesak når man har vært vant til de gode hos W880.

PS: det ser ut til at det første partiet med telenorversjoner er ulåste;)

Lenke til kommentar
Med fare for å gjenta meg selv.

Det første partiet med telenorversjoner ser ut til å være ulåste. De vi fikk var ihvertfall det;)

8487576[/snapback]

Vil det si at hvis jeg for eksempel kjøper mobilen med FriFiks, og får NOE i avslag kan jeg bare sette inn simkortet mitt fra OneCall og bruke det. Så deretter si opp FriFiks abbonementet?? (FriFiks er uten binding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...