mclp- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette bildet tok jeg litt tidligere i år, mens isen fortsatt lå på vannet. Solgte også dette bildet, til noen i familien dog. Men 3200,- raske Dette bildet skal også være med i en bok. De mørke hjørnene skal egentlig ikke være der, så ikke kommenter de Konstruktiv kritikk ønskes. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Kul familie du har, hehe. Bildet er veldig bra. Ikke mye å si på, men ville fiksa de hjørnene. Endret 10. april 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Kul familie du har, hehe. Bildet er veldig bra. Ikke mye å si på, men ville fiksa de hjørnene. 8346811[/snapback] De mørke hjørnene skal egentlig ikke være der, så ikke kommenter de tongue.gif Det her er den første versjonen av bildet. Trykkbildet er uten hjørnene Har bare ikke giddi å fiksa det på webversjonen. Takk for feed Endret 10. april 2007 av mclp- Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Joda, fint bilde, men litt kjedelig og tamt kanskje. men veldig bra utført. Kaien helt til venstre kunne godt ha flyttet seg noen meter til venstre, så den kom utenfor bildet.. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 grunnen til at det kansje er litt kjedelig er at planen var å få et stilrent og delikat bilde. Vet ikke jeg, men det gjør seg helt greit i ramme. Jeg prøvde å kutte av brygga til venstre, men det ble en falsk dybdefølelse i bildet da. Det så ut som at den var nærmere enn det den egentlig er. så ble det feil i forhold til "nedfarten" til brygga. Takk for kritikk Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Flott komposisjon, nydelige farger og balansert lys, stram minimalisme, helt topp! Men på et sånt bilde synes jeg fargeovergangene bør være så myke som overhodet mulig, og jeg syns jeg ser noen grove korn på himmelen og i vannet. Hvis det er JPG-artefakter som bare er her på nettet er det ingenting å tenke på, bare det eneste som ikke ser helt strøkent ut. Endret 10. april 2007 av Onkel Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Det er nok webversjonen som er litt dårlig. Tar alt av bilder i raw til vanlig, så kvaliteten på orginalen er mye bedre. Takk for feed Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Syns bildet i seg sjølv var litt "kjedelig" men passer ypperlig til det som det skal bli brukt til! Skulle ønskt at den flytebrygga heilt til venstre i bildet ikkje var der! Den var litt irriterende og trekker ned bildet litt..! Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er smak og behag å like det bildet. Jeg er ikke fan av kysten, men jeg må innrømme at det var et fint og rent bilde. Kan falle dem som liker kysten eller båt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 [skamløs reklame for fotokonkurransen]Mmm! Fine linjer![/skamløs reklame for fotokonkurransen] Skjermen på jobben er lusen, men jeg tror lyset er veldig fint - tidlig en morgen? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 [skamløs reklame for fotokonkurransen]Mmm! Fine linjer![/skamløs reklame for fotokonkurransen] Hehe, trodde bilder som allerede er postet var helt off-limit? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 [skamløs reklame for fotokonkurransen]Mmm! Fine linjer![/skamløs reklame for fotokonkurransen] Hehe, trodde bilder som allerede er postet var helt off-limit? 8358910[/snapback] Absolutt, men å snekre et bilde hvor linjer brukes i komposisjonen er jo ingen heksekunst! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synest motivet har mye bra i seg, men også mye empty space som med fordel kunne vært utelatt (spør du meg). Alt over horisonten, f.eks, tilfører lite. Et tettere utsnitt hadde gjort seg for å skape et havl-abstrakt bilde. Men det er bare min mening. Enig med Anew at det er god reklame for ukens konkurranse. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Takk for alle svar. Anew: Det er tatt klokka 9 på en morgen ja. Bikjekaldt var det. ragamuffin: Jeg prøvde å fjerne litt av himmelen, men da følte jeg at jeg mistet balansen over resten. Da ble det litt mye nede. Så er det med på å lage en "falsk" dybde i bildet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tatt på hvaler eller? :O så kjent ut Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Nei, det er ikke på hvaler. Er ute ved skjeberg. husker ikke hva det heter der. Men har tatt mange bilder på hvaler da Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 noen som er på nett? http://fotografier.zaftsuse.net/index.php?dir=paaske%2F tok de i påska på hvaler, med olympus sp-310 Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde gjort slik jeg... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde gjort slik jeg... 8366868[/snapback] Likte også din versjon bedre. Vet ikke hva trådstarer synes? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 nja.. versjonen er ok, men trives best med å ha den på høyre side. Aner ikke hvorfor egentlig, faller meg bare naturlig. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå