This is Thomas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fikk testet annex litt i dag, og må si jeg er veldig fornøyd! Kjempe gøy game-mode hvor det er fult kjør og heftig krig hele tiden. Gla'vold! Men jeg kommer til og kaste kontrolleren i veggen av ren frusterasjon over at personen jeg styrer går i cover på *alt* jeg prøver og løpe forbi. Justeringen de har gjort på cover systemet er tragisk. 8361046[/snapback] Akkurat det samme her, går nesten ikke an å spille en gang. Figuren henger seg borti absolutt ALT som er, enda jeg prøver å holde meg et stykke unna veggene. Man blir bare sugd inn i cover, helt latterlig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Syns også coversystem endringen var en forverring, snarere enn en forbedring. Triste saker.. Lenke til kommentar
acerview Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hmmja prøft det litt meir no å det ER faktisk litt gøy med berre normenn.. men fyf dei veggane! å så synst jeg det lagger en god del! men var ikke så gale som jeg trudde da.. men som sakt vegga.. å laaaag.. på norsk servera også! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kan også nevnes at eg er pisslei av å bli sagd i 2 av ein som plutselig står noen meter i fra deg Men ja, dette cover styret virker verre enn før. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Syns også coversystem endringen var en forverring, snarere enn en forbedring. Triste saker.. 8363704[/snapback] Yep! Kan ikke fatte hvorfor de gjorde det slik! Nå er det jo så det ikke lønner seg å roadie løpe da man treffer alt som er og ender opp med å tape tid Regner med de kommer til å få så mye klager på dette at de kommer til å gå tilbake slik det var! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Merker dette selv, men kun enkelte steder er det mye mer følsomt enn andre.. Men det er ikke for mye at det blir ødelagt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Er det bare meg eller en lanceren (skytingen) morsommere og bruke nå? Synes alle får mer skade av den.. Ikke at jeg klager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå