Gå til innhold

GeOW X360 Ny Gamemode Annex ute nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sunst ikke noe om dette her... ble fort lei det. spillte et par runder

8357555[/snapback]

Da går du tilbake til xbox'n og setter deg ned og spiller Annex til krampa i høyrefingeren tar deg :!: Tenkt deg å få 50 kills på 15 minutter da mann :dribble:

Det er som Epic beskrev det, "Annex skiller seg ut fra Warzone, Assasination og Excecution på grunn av at på Annex må man tenke taktisk og ikke bare løp-og-skyt" eller noe sånt... :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg synes Annex er dødskult, men dessverre får man ingen achievements for kills, ikke engang seriously. Det betyr at deg blir lenge til jeg spiller det igjen. Jeg skal ha seriously og da betyr det at jeg fortsetter med execution. Hadde 250 kills i Annex igår, og fant ut etterpå at de ikke teller.

Litt kjipt for oss ærlige folk, men jeg forstår hvorfor det blir sånn, ellers hadde det bare blitt masse Annex juksespill for å få achievements.

Lenke til kommentar

Fikk testet annex litt i dag, og må si jeg er veldig fornøyd! Kjempe gøy game-mode hvor det er fult kjør og heftig krig hele tiden. Gla'vold!

Men jeg kommer til og kaste kontrolleren i veggen av ren frusterasjon over at personen jeg styrer går i cover på *alt* jeg prøver og løpe forbi. Justeringen de har gjort på cover systemet er tragisk.

Lenke til kommentar
Men jeg kommer til og kaste kontrolleren i veggen av ren frusterasjon over at personen jeg styrer går i cover på *alt* jeg prøver og løpe forbi. Justeringen de har gjort på cover systemet er tragisk.

De sa jo de skulle gjør det motsattte?

De skulle gjøre slik at man hoppa inntil færre ting mens man tok Roadie Run, men noe må jo ha gått gæærnt os enkelte :hmm:

Hos meg funker det hvertfall knall! Og boomern har blitt :love: også! :D

Lenke til kommentar

Så det er noe riv ruskende galt med cover systemet ja? Eg kunne ikkje fatte og begripe kor jævla forskjelleig det var fra single player heilt plutselig :huh: Syns eg hang meg op alt faen vegger og styr eg?

Var ihvertfall ein heilt annen feeling til tider, desverre ikkje til det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...