T-Bear91 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 BTW; Annex TELLER IKKE PÅ NOEN ACHIVEMENTS! 8348936[/snapback] why? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hum. Jeg synes igrunnen ikke det var noe særs... Muligens fordi jeg spilte med amerikanere, men like fullt... Det var rett og slett litt for drøyt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Eg synes det lagga eller hakka litt og eg alså...noen mente det var den kontinuerlige respawninga...og det stemmer nok..mulig epic fikser det, ikkje att det er eit stort problem, men det er jo litt irriterende.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Syns det var veldig gøy jeg. Så meg selv som lei av Gears, men Annex har gitt meg noe av gløden tilbake. Opplevde inget lag de rundene jeg spilte (har dårlig connection også btw) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så meg selv som lei av Gears FYYYYYY! Godt å høre at flere opplevde lagging. Jeg ble kvitt den ca. klokka 2 i natt, men da var flesteparten av mine "venner" offline Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg hoppa inn i rommet hvor anolop befant seg og prøvde så vist i går. Litt artig ja. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gjorde du det?? Så deg ikke jeg Men så var jeg i mange rom også i går da Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sunst ikke noe om dette her... ble fort lei det. spillte et par runder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fikk faen ikje connecta meg til ein kjeft her inne som sendte meg invites Men altså Annex var jo texas da, kanskje litt for mye vas til tider, med herrremann for villt. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sunst ikke noe om dette her... ble fort lei det. spillte et par runder 8357555[/snapback] Da går du tilbake til xbox'n og setter deg ned og spiller Annex til krampa i høyrefingeren tar deg :!: Tenkt deg å få 50 kills på 15 minutter da mann Det er som Epic beskrev det, "Annex skiller seg ut fra Warzone, Assasination og Excecution på grunn av at på Annex må man tenke taktisk og ikke bare løp-og-skyt" eller noe sånt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja man er jo heldig om rekker å tenke i Annex Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hørte et rykte i dag om at neste uke kommer Capture the flag moduset til Gears også.. Stememr dette? noen som vet? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hmm aldri hørt om.. Tror nok dem legger det ut sammen med Unreal Tournament 3. hvis ikke blir GeOW litt overkill for det spillet Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes Annex er dødskult, men dessverre får man ingen achievements for kills, ikke engang seriously. Det betyr at deg blir lenge til jeg spiller det igjen. Jeg skal ha seriously og da betyr det at jeg fortsetter med execution. Hadde 250 kills i Annex igår, og fant ut etterpå at de ikke teller. Litt kjipt for oss ærlige folk, men jeg forstår hvorfor det blir sånn, ellers hadde det bare blitt masse Annex juksespill for å få achievements. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Da joiner jeg og Lord Nuker i kveld, for å teste Annex for første gang Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fikk testet annex litt i dag, og må si jeg er veldig fornøyd! Kjempe gøy game-mode hvor det er fult kjør og heftig krig hele tiden. Gla'vold! Men jeg kommer til og kaste kontrolleren i veggen av ren frusterasjon over at personen jeg styrer går i cover på *alt* jeg prøver og løpe forbi. Justeringen de har gjort på cover systemet er tragisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hehe...en raskere vei til: 10000 kills hehe...nei Annex er moro det, men Warzone har mitt hjerte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Men jeg kommer til og kaste kontrolleren i veggen av ren frusterasjon over at personen jeg styrer går i cover på *alt* jeg prøver og løpe forbi. Justeringen de har gjort på cover systemet er tragisk. De sa jo de skulle gjør det motsattte? De skulle gjøre slik at man hoppa inntil færre ting mens man tok Roadie Run, men noe må jo ha gått gæærnt os enkelte Hos meg funker det hvertfall knall! Og boomern har blitt også! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så det er noe riv ruskende galt med cover systemet ja? Eg kunne ikkje fatte og begripe kor jævla forskjelleig det var fra single player heilt plutselig Syns eg hang meg op alt faen vegger og styr eg? Var ihvertfall ein heilt annen feeling til tider, desverre ikkje til det bedre. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Annex var morro... i en par timer! Nå er det eneste som er kult med Annex den avsluttningslyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå