Gå til innhold

GeOW X360 Ny Gamemode Annex ute nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er første post updatet, så det er bare og lese :love: Jeg er og oppdrive iallefall i dag, så jeg blir med på en eller MANGE kamper. Jeg har iallefall forelsket meg i Annex.

Leste det selv, på Annex er det ingen Achivments :( Men men, kansje like greit. Spiller uansett Player match i stedet så.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Annex er ikke vinneren, men den som samler alle vinnerne, slår dem i bakken, tråkker på dem og sager alle på en gang! :D

Jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker denne nye gametypen. Gi den en sjangs, dere som ikke skjønte noenting. Spilte den med tre gode og forståelsesfulle kompiser, og det funket som faen. Gav dem ordre, de fulgte, og vi vant. Dritkult, for alle var 100 % med for å vinne, det var intenst, svetten rant, hendene blødde.. okay, kanskje ikke så intenst, men jævlig morro. Må man stå i ringen for å få poeng forresten?

Lenke til kommentar

For dere som lurer på nye kart: det er faktisk microsoft sin feil at det ikke er noen nye kart ute. I ett intervju ble det sagt av Tim Sweeney fra Epic:

"We already released two (maps) and we have four more maps that we've built. We've been wanting to give them but actually Microsoft has been pushing back on us. They're trying to build this business model around selling additonal content for games and that's a valid idea, but we would definitely like to release more stuff for free, and we haven't been able to do so yet."

Så EPIC vil gi ut kartene gratis :love:, men microsoft vil at vi alle skal betale for de :mad:

Mark Rein har kommentert det overnevnte intervjuet med:

"Epic thinks the way to maximize the return on Gears of War is to give the maps away for free and Microsoft thinks the way to maximize the return on Gears of War is to sell the maps. So what we’ve agreed to do is to put these maps on sale at a reasonable price then make them free a few months later. They did this with the original Halo2 map pack and it was a huge success. Lots of people bought the maps and lots of people downloaded them when they became free. That’s what is going to happen and it seems like a fair compromise for both companies and a win-win for Gears players."

Microsoft :thumbdown:

Kilde: http://planetgearsofwar.gamespy.com/

Sorry for offtopic'en, men så det var flere spørsmål om kart...

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar

Merket det samme selv Anolop. når det blir connection error så forsetter poeng scoren og telle. Men ikke noe biggi, en annen ting er at jeg føler jeg er blitt mere sugekopp for veggene nå..

Kansje bare fordi at nå er det så mye som skjer så jeg løper inn i vegger hele tiden.

Lenke til kommentar
Hva f*** skjer når de som har kjøpt mappa skal spille med de som ikke har kjøpte mappa?

F.eks jeg spiller:

Gridlock

Escalation

Clocktower

*Subway(Navnet på et map som kommer)*

LOST CONNECTION TO HOST

Virker helt idiotiskt :/

8354961[/snapback]

Du får "Your connection to the host has been lost because the host has downloadable content which you dont have", var ihvertfall det jeg fikk klokka 2 igår natt.

btw: Det hadde ingenting å si hvor du var ifra, jeg skulle spille med folk fra bergen den natta, og folk fikk den på forskjellige tidspunkt. (Alt fra en halvtime til minutter)

Lenke til kommentar

her er litt info om hva som kommer å sant

"Upcoming multiplayer maps for Epic Games' Gears of War will be available for "reasonable price" initially, free "a few months later." "

"Rein also said that the next map pack will feature four multiplayer maps, but was unable to give a price or release period for the download. A Gears of War update, which adds the new Annex gametype, will be available for free later this afternoon"

hentet fra gamespot

kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...