Gå til innhold

GeOW X360 Ny Gamemode Annex ute nå!

Anbefalte innlegg

gowtinycopy.jpg

Satt her for meg selv og leste litt på nettet og så at folka nede i Amerika har fått den nye Patchen til GeOW med den nye gamemoden Annex.

Mens vi nordmenn må vente til i morgen ettermiddag for og spille dette samt få alle fiksene som kommer med den nye patchen.

Men da tenkte jeg at, for de av oss som har laget en ekstra konto som er Amerikansk så kan jeg jo starte spillet med den profilen. For det lagres uansett på samme harddisk. Å tror dere ikke at det fungerte!! Nå sitter jeg og skal teste Annex, å det kommer til og bli bra.

Update: Da skal Patchen være ute her i landet. Så vi trenger ikke og lage en ny konto.

Jeg foreslår at vi kan snakke om Annex i denne tråden og hva dem egentlig har fikset så vi kan dele erfaringer.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa i 5min nå, det er helt konge! Det er den samme type CTF eller King Of The Hill typen, med respawn! Så det blir jo totalt kaos, noen av oss hadde de på det andre laget som spawna sammen med oss. Det ble jo slakt fra alle kanter. Så last ned, lag ny konto, vi sees!

Lenke til kommentar

fekk den i går rund kl 22 eller noe jeg.. lasta seg automatisk ned nor jeg fyrte i gang spelet!

bra at dei fiksa litt av glikjane å la til litt forskjelli kule ting(som nor du springer å trykker på skyte knappen stopper du opp å skyter å so springer vidare) å vist noen tagger deg med granat å du klarer å sprenge han som tagga deg får du no killen for det!

Men den driten Annex eller ka faen det hette var noke STORT piss! virka som dei hadde brukt heile 5 min på det.. tatt en tush å laga en ring på bana å heve inn

re-spawn.. ingen nye våpen å ingen nye kart..

nei den annex greia kunne dei ha spart meg for å heller komt med nye våpen å kart..

ja eg veit god blanding nynorsk å bokmål... å litt dialekt me...

Lenke til kommentar
fekk den i går rund kl 22 eller noe jeg.. lasta seg automatisk ned nor jeg fyrte i gang spelet!

bra at dei fiksa litt av glikjane å la til litt forskjelli kule ting(som nor du springer å trykker på skyte knappen stopper du opp å skyter å so springer vidare) å vist noen tagger deg med granat å du klarer å  sprenge han som tagga deg får du no killen for det!

Men den driten Annex eller ka faen det hette var noke STORT piss! virka som dei hadde brukt heile 5 min på det..  tatt en tush å laga en ring på bana å heve inn

re-spawn.. ingen nye våpen å ingen nye kart..

nei den annex greia kunne dei ha spart meg for å heller  komt med nye våpen å kart..

ja eg veit god blanding nynorsk å bokmål... å litt dialekt me...

8347217[/snapback]

ingen nye maps.. :( ??

Lenke til kommentar

Det å stoppe tagging med granat er da noe av det dummeste jeg har hørt, det er greit det er irriterende til tider. Men det finnes ting som er MYE verre, men heldigvis kan de fjernes. En som tagger deg med granat har fortjent å få fraggen, så no way sier jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...