iStephano Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Satt her for meg selv og leste litt på nettet og så at folka nede i Amerika har fått den nye Patchen til GeOW med den nye gamemoden Annex. Mens vi nordmenn må vente til i morgen ettermiddag for og spille dette samt få alle fiksene som kommer med den nye patchen. Men da tenkte jeg at, for de av oss som har laget en ekstra konto som er Amerikansk så kan jeg jo starte spillet med den profilen. For det lagres uansett på samme harddisk. Å tror dere ikke at det fungerte!! Nå sitter jeg og skal teste Annex, å det kommer til og bli bra. Update: Da skal Patchen være ute her i landet. Så vi trenger ikke og lage en ny konto. Jeg foreslår at vi kan snakke om Annex i denne tråden og hva dem egentlig har fikset så vi kan dele erfaringer. Endret 10. april 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fett. Hva går annex egentlig ut på? Er det fun? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Testa i 5min nå, det er helt konge! Det er den samme type CTF eller King Of The Hill typen, med respawn! Så det blir jo totalt kaos, noen av oss hadde de på det andre laget som spawna sammen med oss. Det ble jo slakt fra alle kanter. Så last ned, lag ny konto, vi sees! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Takk for tipset! Har akkurat laget en ny konto og laster ned patchen nå. Trodde ikke jeg skulle få prøvd dette denne uken da jeg skal bort i hele uken... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette her får vente til i morra Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hmm, kanskje jeg gidder å spille GeoW online igjen da, når jeg får igjen Xboxen fra service Er det nye maps og eller ? Endret 10. april 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nei, ingen nye maps ennå. Er bare en patch/update dette da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Noen som veit når de nye mapsene skal komme? Må bare si at den nye gamemoden Annex er knall morsomt. Mer kaos, action, delte kroppsdeler skal du lete lenge etter hehe. Repawn funka faktisk med denne type Mode. Overraskende bra. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Oioioi, og jeg som ikke har Live før til helgen! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
acerview Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 fekk den i går rund kl 22 eller noe jeg.. lasta seg automatisk ned nor jeg fyrte i gang spelet! bra at dei fiksa litt av glikjane å la til litt forskjelli kule ting(som nor du springer å trykker på skyte knappen stopper du opp å skyter å so springer vidare) å vist noen tagger deg med granat å du klarer å sprenge han som tagga deg får du no killen for det! Men den driten Annex eller ka faen det hette var noke STORT piss! virka som dei hadde brukt heile 5 min på det.. tatt en tush å laga en ring på bana å heve inn re-spawn.. ingen nye våpen å ingen nye kart.. nei den annex greia kunne dei ha spart meg for å heller komt med nye våpen å kart.. ja eg veit god blanding nynorsk å bokmål... å litt dialekt me... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 fekk den i går rund kl 22 eller noe jeg.. lasta seg automatisk ned nor jeg fyrte i gang spelet! bra at dei fiksa litt av glikjane å la til litt forskjelli kule ting(som nor du springer å trykker på skyte knappen stopper du opp å skyter å so springer vidare) å vist noen tagger deg med granat å du klarer å sprenge han som tagga deg får du no killen for det! Men den driten Annex eller ka faen det hette var noke STORT piss! virka som dei hadde brukt heile 5 min på det.. tatt en tush å laga en ring på bana å heve inn re-spawn.. ingen nye våpen å ingen nye kart.. nei den annex greia kunne dei ha spart meg for å heller komt med nye våpen å kart.. ja eg veit god blanding nynorsk å bokmål... å litt dialekt me... 8347217[/snapback] ingen nye maps.. ?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Menne options for å deaktivere granat tagging uteblir fortsatt ja? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Må man lage en ny US konto for å få laste den ned? eller? Når kommer den til Norge da? Gleeeeeeeeeeeeder meg Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det å stoppe tagging med granat er da noe av det dummeste jeg har hørt, det er greit det er irriterende til tider. Men det finnes ting som er MYE verre, men heldigvis kan de fjernes. En som tagger deg med granat har fortjent å få fraggen, så no way sier jeg. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Når kommer den til Norge da? Ja, noen som vet når den kommer til Europa?? Gidder ikke lage en ny konto... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg måtte ikke bruke amerikansk konto, brukte min egen norske, så det skal gå hos dere andre også Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg måtte ikke bruke amerikansk konto, brukte min egen norske, så det skal gå hos dere andre også 8348317[/snapback] ¨ Nice, da skal det spilles når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan love deg, denne matchtypen er den beste! Her må taktiske taktikker til verks for å vinne, ikke run n gun som i Warzone og Execution Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Helt greit egentlig. Foretrekker fortsatt Warzone. Men kult med mye kills! Spilte 5 runder igår og fikk 80 kills eller noe. OG artig med respawns! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Helt greit egentlig. Foretrekker fortsatt Warzone.Men kult med mye kills! Spilte 5 runder igår og fikk 80 kills eller noe. OG artig med respawns! 8348809[/snapback] hehe...en raskere vei til: 10000 kills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå