pumba50 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Whey'en til PF har det heller ikke blitt utført noen labanalyse av. 8370423[/snapback] Jo alle produktene har kvalitetssikring og dem kan bevise innholdet, anbefaler at du leser litt mere på websiden der. Å betvile proteinfabrikken fremfor ej-shop er uansett veldig useriøst. Dessuten så er den labrapporten til ej-shop sikkert 1 av 20 forsøk, så har dem plukket ut den beste av disse, sånn at når du kjøper et produkt og tror du får hva den labrapporten viser, så får du noe som inneholder mindre av de råvarene i gjennomsnitt, pga at de muligens har valgt den beste rapporten. Vil dere ha noe vitenskapelig i fanget? Her, jeg fant jeg fant. Det riktige proteinet for oppbygging Labanalyse av 90+ (hvorvidt det er av interesse for akkurat denne diskusjonen, vet jeg ikke. Stod ihvertfall noe om Whey Protein vs Casein) 8370424[/snapback] "Melkeprotein inneholder ganske enkelt alle proteinfraksjonene fra melk. Hovedsakelig 80 % kasein og 20% whey. Denne typen protein har en veldig sterk aminosyreprofil og har de bra egenskapene både fra kasein og whey." I min night charge boks er det 80 % kasein og 20% whey. Ekstrem tykk konsistens i det greiene der. Så tykk at den jeg nesten må holde shakeren loddrett for å få det ut av tuten hehe. Med litt ekstra vann så blir den litt bedre. Endret 12. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Blandingsforholdet i 90+ er noe de fleste foretrekker. Om jeg tar en shake etter trening på f.eks 40g så har jeg fortsatt mer enn nok whey for kroppen, i tillegg har jeg mer kasein og tære på frem til jeg kommer hjem. Forøvrig så er tap av muskelmasse grunnet de katabole stadien en større fare enn og få i seg for lite whey etter trening etter mitt syn. Derfor man har kasein produkter på markedet Det er ikke uten grunn at whey primært skal brukes etter trening, pga den biologiske verdien. Så når du kommer hjem kan du stappe i deg kasein eller kylling, hva det måtte være. Men nå har jo også whey tech 20% av det, så man får endel av det. 8370403[/snapback] Du argumenterer jo mot deg selv. Det finnes også rene whey produkter. Både whey tech og 90+ er basis produkter, allroundere. Å på dagen er dette og foretrekke, på natten en ren kasein og etter trening whey. Jeg anbefalte banan smaken, men det jeg egentlig snakket om var antall smaker og valgfrihet, whey tech har 6 valg mens 90+ har 4 valg etter dagens ordning. Var ikke dette jeg kommenterte i det forrgie innlegget. Med utgangspunkt i at folk er ufornuftige, har du rett. Med utgangspunkt i at folk er fornuftige (noe som er meget sannsynlig) så har jeg rett i det jeg sa. Å herrejemini, du må virkelig ha det inn med te-skje. Du er jo en gudegave til Elkjøp og Obs. Å betvile proteinfabrikken fremfor ej-shop er uansett veldig useriøst. smile.gif Dessuten så er den labrapporten til ej-shop sikkert 1 av 20 forsøk, så har dem plukket ut den beste av disse, sånn at når du kjøper et produkt og tror du får hva den labrapporten viser, så får du noe som inneholder mindre av de råvarene i gjennomsnitt, pga at de muligens har valgt den beste rapporten. Å herregud, har du noe som helst grunnlag for og si dette? Jeg gidder ikke diskutere dette mer siden du hopper rundt det som virkelig betyr noe og henger deg opp i småting. Å har ingen argumenter som tilsier at whey tech er bedre enn 90+. I tillegg starter du en svertekampanje mot ej-shop og Nutrisport. Nutrisport som er en av de største og mest velrenomerte i Europa, langt større enn lille PF. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Nationwide Laboratories' hjemmeside. Setting the Standard ....... ISO 17025 Accredited ISO 17025 Utdrag: ISO 17025, "General requirements for the competence of testing and calibration laboratories" is an ISO standard differs from "ISO 9000 in that it takes quality management systems a stage further by looking at the competence of the laboratory as well as the fitness for purpose of the quality management system. NWlabs labanalyse er nok tilstrekkelig. Endret 12. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Å herrejemini, du må virkelig ha det inn med te-skje. Du er jo en gudegave til Elkjøp og Obs. Jeg gidder ikke diskutere dette mer siden du hopper rundt det som virkelig betyr noe og henger deg opp i småting. Å har ingen argumenter som tilsier at whey tech er bedre enn 90+. I tillegg starter du en svertekampanje mot ej-shop og Nutrisport. Nutrisport som er en av de største og mest velrenomerte i Europa, langt større enn lille PF. 8370804[/snapback] Enhver mann må være den første til å erkjenne at når ting avsporer, så avsporer dem. Jeg sier pass før dette går lengre. Endret 13. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Bare for å avklare litt: Det er helt greit å diskutere anmeldelsene i tråden, slik det ganske flittig har blitt gjort her. Det blir litt mindre ryddig, men det blir også mye mer nyansert. Hovedformålet med tråden er likevel å komme med tilbakemeldinger på kosttilskudd som man har prøvd. Dette for å få litt oversikt over hva som fungerer, hva som ikke fungere, hva som smaker bra, hva som smaker dritt, hva man kan vurdere å kjøpe, og hva man for enhver pris bør styre unna. Så det hadde vært koselig om noen flere kunne postet sine erfaringer med kosttilksuddene som dere bruker, og det gjør heller ingenting om de har blitt anmeldt før, det er bra med flere perspektiver på ting. Endret 13. april 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå