Liestöl Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei... Nå sitter jeg her og venter på en Samsung 226BW i posten Dette er den første LCD skjermen min (endelig), så jeg har ganske lite peiling på dei. Hørt om kalibrerings programmer som folk kjører og forskjellige instillinger. Noe slikt jeg må tenke på for å få best mulig bilde? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 i utgangspunktet er kalibrering en hel vitenskap. det krever spesial utstyr ( ihvertfall på crt). det er innebygget en enkel kalibrering i magictune som følger med mange ( om ikke alle ) skjermer fra samsung. det eneste med dette programmet at det har en lei tendens til låse hele pcen. synd for min skjerm har ikke noen knapper for justeringene jeg har ikke fått til å kalibrere skjermen min ordentlig. har bare juster fargen lit. det funger ok . det spørs om man trenger så mye kalibrering når man bruker dvd kontakten ( digital). Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei. Liestöl! Har planer om å kjøpe samme skjerm, men har hørt at det er noen lys-glitcher i kantene. Kan du avklare det i denne tråden når du får den? Kansje ett mini review hadde vært flott Ellers, grattis med ny LCD skjerm Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Leste bare på Hardforum.com at en sa at man kunne få kjempe resultater hvis man kalibrerte denne skjermen... Men dei folka som diskuterte der var ganske så "hardcore" og langt over hva jeg har peiling på. Jeg har henda ikke fått denne skjermen tAno16. Får den kansje til helga. Men trur man ikke får en bedre skjerm i denne prisklassen. Trur heller ikke slikt lys skal være noe problem på 226. Men gamle 225 var dette et problem. Ta en titt på denne tråden. Der er det mange som gir en review av denne skjermen og mange bilder som viser slikt baklys. Endret 10. april 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 takker =) Blir nok en samsung på meg å Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) IKT elev Arendal Gjekk der året før Wenche som klasseforstander? Endret 11. april 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) ja Har wenche som klasseforstander ja Dette var litt tøfft Endret 12. april 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå