Lilja4ever Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Sliter med å finne helt vanlige øretelefoner til i-pod. noen billige, små... Noen tips til sider disse kan bestilles billigt fra? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Kva type øyretelefonar tenker du på? Pluggar? HER har du iallfall ei oversikt over diverse øyretelefonar. Lenke til kommentar
Jung Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 KOSS og SONY er alltid slagere Men sørg for at du ikke kjøper de billigste modellene! Går du for noen KOSS eller SONY til en par lapper har du kvalitet som gir deg godlyd i Lang tid! Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Er det bare meg, eller virker det som om øretelefonene til iPod er av dårlig kvalitet? Mine ble ødelagt etter en kort stund. Lenke til kommentar
Jung Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Er det bare meg, eller virker det som om øretelefonene til iPod er av dårlig kvalitet? Mine ble ødelagt etter en kort stund. 8361068[/snapback] Det er ikke bare deg.. Ipod ekke samme kvalitet som Sony Walkman.. Walkman Oser jo bare av kvalitet da! Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Det går jo alti ant og kjøpe koss headsettet. selv om det ikke er så lite så er det veldig bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Pluggar som følger med mp3-spelarar er sjeldan spesielt gode. Eg vil anbefale deg å kjøpe betre pluggar, men vil du ha øyretelefonar kan eg nevne Sennheiser PX xxx og AKG K 26 P. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå