Roug Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vet ikke om det er riktig sted å poste? Flytt meg til riktig sted Jeg er på utkikk etter Babylon 5 - The Complete Universe fant den på Platekompaniet til 2599 :O så ser jeg på Amazon at de har den til £85.97 :O er vel en del billigere enn Platekompaniet men så er spørsmålet hva vil det koste meg i frakt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det var ikke dumt. Passer supert at jeg straks får inn litt over 1000 kr på kontoen. Kanskje jeg skal bestille den boksen jeg også. Rart at den er nesten dobbelt så dyr hos play.com. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 stussa litt på det jeg å hvor kan jeg sjekke hva det vil koste meg i frakt? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Du kan skjekke hva frakten kommer til å koste deg ved å gå noen steg ut i bestillingen (ikke så langt som å bekrefte ordren, men noen steg før).. Husk på at mva-avgift på 25 % av varens verdi, pluss frakt kommer i tillegg! Endret 9. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 ok takk skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå