Floyd88 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ved bitt: Ved bitt MÅ såret renses så fort som mulig. Hvis personen merker noe er galt og ikke føler seg helt levende, må den personen ta selvmord før det er for sent. Selvmord vil si hoppe utenfor kanten av bygningen så personen blir dekapisitert.8582192[/snapback] Blir du bitt så er du screwed uansett hvor mye du renser såret. Barrikadering er egentlig ganske pointless, for zombiene blir aldri slitne, mens dere som sitter bak der blir sultne, tørste, får sykdommer osv. Mens zombiene bare banker på utrettelig. Folk har blitt sinnssyke flere ganger av den uendelige stønningen og gnålingen, og den konstante bankingen i veggene kan drive enhver til galskap. 9402504[/snapback] De råtner jo bort tilslutt da. De svømmer ikke, men de går på havbunnen uansett. Så du kan jo tenke deg hele havbunnen svermer med zombier og du skulle bo i et lite hus på en flåte med kompisene dine på toppen..tror ikke det hadde holdt veldig lenge. Hvor skulle dere få maten fra? Beskyttelse fra solsteken? Zombiene tar jo fisken de får tak i. 9405517[/snapback] Går zombier etter dyr? Eller er det bare det at de ikke kan bli smittet av viruset Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De råtner bort på ett par år ja. Men hvor lang tid med evig overvåkenhet, konstant stønning og banking tror du du hadde klart før du ble gal? Det forutsetter at Zombiene ikke klarer å bryte seg inn. Zombier går vel etter dyr, men dyr holder seg instinktivt vekke. Tipper at fisk ville kunne holde seg borte fra zombier ganske lett. De er endel mer smidige enn treige zombies uansett. Dyr blir dog ikke infisert. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De råtner bort på ett par år ja. Men hvor lang tid med evig overvåkenhet, konstant stønning og banking tror du du hadde klart før du ble gal? Det forutsetter at Zombiene ikke klarer å bryte seg inn. Zombier går vel etter dyr, men dyr holder seg instinktivt vekke. Tipper at fisk ville kunne holde seg borte fra zombier ganske lett. De er endel mer smidige enn treige zombies uansett. Dyr blir dog ikke infisert. 9408235[/snapback] Tar vel litt lengere enn et par år før de rånter bort, kommer jo litt an på hvor du er hen da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 "ett par år" ble brukt for å illustrere at selv ett par år er for lenge Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hmm, jeg kom på nå at hvis det hadde blitt en zombiinvasjon så hadde jeg nok flyttet nordover, for zombier fryser jo fast om vintern. Og der kom jeg på en overlevlsesstrategi, kidnappe Ray Mears og Bear Griles og dra til Svalbard Endret 2. september 2007 av Floyd88 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Joda, men tenk nå at du burde finne en plass som andre ikke umiddelbart tenker på. Tenk deg at alle tenker "vi drar til nord-norge, der er det jo kaldt!" samtidig. Alle veier ville bli blokkert av trafikk-korker og galskapen ville bryte ut lenge før zombiene kom i nærheten. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Joda, men tenk nå at du burde finne en plass som andre ikke umiddelbart tenker på. Tenk deg at alle tenker "vi drar til nord-norge, der er det jo kaldt!" samtidig. Alle veier ville bli blokkert av trafikk-korker og galskapen ville bryte ut lenge før zombiene kom i nærheten. 9408275[/snapback] Det at zombier fryser er nok ikke almenn viten det da, men egentlig så burde man dra til et kaldt sted der hvor zombiene fryser. Eller et varmt og fuktig sted der de råtner fort. Infrastrukturen går nok til helvete uansett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) De svømmer ikke, men de går på havbunnen uansett. Så du kan jo tenke deg hele havbunnen svermer med zombier og du skulle bo i et lite hus på en flåte med kompisene dine på toppen..tror ikke det hadde holdt veldig lenge. Hvor skulle dere få maten fra? Beskyttelse fra solsteken? Zombiene tar jo fisken de får tak i.9405517[/snapback] Tror ikke det er ett problem. Om det er dypt nok, så vil ikke zombiene kunne se deg på flåten, eller flåten i seg selv uansett. Zombiene ville nok bare vandre videre om de hadde fulgt etter deg fra land. Endret 2. september 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mindre andre plan, er å ta fly ut til Svalbard. Der kan det garantert ikke være zombier, og der vil jeg ha egen oppdrett av dyr og planter, og ha min lille leir Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror det kan bli tricky å drive jordbruk på Svaldbard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg kommer fra Svalbard, det er ikke noe muligheter for jordbruk der overhodet. Det er tundra der, som vil si at bakken er stiv frossen noen centimeter ned. De får ferskmat opp med fly hver dag til ICA-butikken. Det bor forresten noen tusen mennesker i Longyearbyen allerede, og det er ikke bare å komme dit med fly og tro du får bli der, uten å ha jobb eller leilighet å gå til. Mange utlendinger tror det, og blir returnert på flyplassen. Men det kan drives hesteoppdrett der. Noen leier ut hester til turister, og hester var vanlige arbeidsdyr i gruvedriften på 40-50 tallet. Hundeoppdrett er også vanlig. Men andre dyr er nok umulig å ha der oppe, kyr eller griser (våre vanlige matdyr på fastlandet) overlever aldri flere mnd med mørke og -30 grader i en fjøs. Hunder bor ute mesteparten av året, og hestene er av den tøffe typen med mye pels. Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg kommer fra Svalbard, det er ikke noe muligheter for jordbruk der overhodet. Det er tundra der, som vil si at bakken er stiv frossen noen centimeter ned. De får ferskmat opp med fly hver dag til ICA-butikken. Det bor forresten noen tusen mennesker i Longyearbyen allerede, og det er ikke bare å komme dit med fly og tro du får bli der, uten å ha jobb eller leilighet å gå til. Mange utlendinger tror det, og blir returnert på flyplassen. Men det kan drives hesteoppdrett der. Noen leier ut hester til turister, og hester var vanlige arbeidsdyr i gruvedriften på 40-50 tallet. Hundeoppdrett er også vanlig. Men andre dyr er nok umulig å ha der oppe, kyr eller griser (våre vanlige matdyr på fastlandet) overlever aldri flere mnd med mørke og -30 grader i en fjøs. Hunder bor ute mesteparten av året, og hestene er av den tøffe typen med mye pels. 9411911[/snapback] Jeg skal ha sånne gartnerhus med oppvarmet jord Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Good luck..rart ingen som bor der gjør det allerede, da. Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Good luck..rart ingen som bor der gjør det allerede, da. 9414062[/snapback] Bitex, dette er en tråd om hva du gjør når zombiene kommer, la meg ha LITT fantasi da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Få med folk og barrikadere oss inne på et kjøpesenter. Så kan vi sitte på taket og plukke dem som blåbær. Hmm.. hvor har jeg sett det før tro....? HÆHÆ! 8349390[/snapback] Filmen Eight Legged Freaks minner om det der Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg ville gjort sånn som de gjør på The Thing. ADVARSEL: SPOILER! http://youtube.com/watch?v=a7Q-5VSqzEk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Få med folk og barrikadere oss inne på et kjøpesenter. Så kan vi sitte på taket og plukke dem som blåbær. Hmm.. hvor har jeg sett det før tro....? HÆHÆ! 8349390[/snapback] Filmen Eight Legged Freaks minner om det der 9414089[/snapback] Tipper bittelitt at det er Dawn of The Dead Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Good luck..rart ingen som bor der gjør det allerede, da. 9414062[/snapback] Bitex, dette er en tråd om hva du gjør når zombiene kommer, la meg ha LITT fantasi da 9414083[/snapback] Nope, zombie outbreaks er ramme alvor. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Et fengsel eller et gammelt kjøpesenter. (de nye kjøpesenterne har for mye glass og vindu) Et fort er ute av valgene mine, siden et moderne fort har bare piggtrådjerder og nesten aldri solide cement vegger. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Enhver person med respekt for seg selv har denne hengende på veggen 8345981[/snapback] Hvor får man kjøpt seg en sånn sak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå