Gå til innhold

The Zombie Outbreak Thread

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden er ødelagt. Hvorfor kan dere ikke holde dere noenlunde seriøse og realistiske? Tråden kunne blitt skikkelig bra om det ikke var for alt det useriøse pisspreiket.

8565444[/snapback]

Velkommen til hardware.no, hvordan kan jeg hjelpe deg?

Lenke til kommentar

Før Norge hadde virklig blitt intatt hadde jeg dratt til byen (en ganke liten by nært her jeg bor), sprunget inn i g-sport, tatt 3 hagler + andre våpen lignende ting de kunne hatt. Dratt videre til storbyen hvor jeg hadde kjøpt en hel gassmaske, et sverd og en eller annen drakt for å beskytte meg mot dråpesmitte.

Hadde prøvd å finne litt ammo i diverse skyteklubber, og flyttet opp i en fjellskråning med hakke, spade, øks, klær, masse tau, høvel og andre redskap.. Hadde flyttet inn på en fjellside og hogd mej inn et stykke, ordnet med feller, taustige, hengebru og litt forskjellig..

Kunne trengt en snikskytter rifle til ekstra forsvar om du skulle bestemme seg for klatre opp..

Lenke til kommentar

hadde stjålet seilbåten til foreldrene mine, bevæpnet meg med en machete og en hagle.

så hadde jeg seilt rundt på alle verdens (varme) hav og utforsket alle ubebodde øyer, og eventuelt spart én patron til meg selv, i tilfelle jeg skulle støte på noen zombier på et uventet sted.

ikke søren om jeg skal bli spist av en zombie! må være en av verdens mest grusomme måter å dø på..

men fram til dette blir eventuelt stoler jeg på at zombier bare er fantasi :tease:

Lenke til kommentar
Denne tråden er ødelagt. Hvorfor kan dere ikke holde dere noenlunde seriøse og realistiske? Tråden kunne blitt skikkelig bra om det ikke var for alt det useriøse pisspreiket.

Når ble zombies realistisk?

Så jeg tenker; bruk fantasien :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok flytta ut av Norge ja, ingen tvil om det.

Skulle jeg derimot vært nødt til å bli igjen her, hadde det nok blitt å bygge mitt eget store fort med vollgrav, handle inn en heeeel del våpen og ammo, og gjøre meg klar til kamp.

Lenke til kommentar

Tydeligvis mange her som er godt forberedt (aka. faktisk har lest Zombie survival guide).

Semiautomatisk .22LR rifle med ufattelig mye ammo (.22 LR penetrerer lett skallen og går som regel ikke ut igjen (mindre splatter fare). Ammo er dessuten mye lettere enn selv 9mm.

Kubein? +evt. sverd. Dog må det jo være ekte saker så det er mulig kubeinet får duge.

En skikkelig mountainbike med minipumpe og lappesett :p

Ett safehouse har jeg selvsagt etablert allerede ( sier ikke hvor :tease: ) så sammen med bestekompisen og ettpar damer hadde vi tatt oss stille og rolig der.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ikke når du risikerer å bli infisert av dritten nei. Joda, det vil jo bevege seg vekk fra deg i all hovedsak, men hey, du vet aldri hva som skjer i en kampsituasjon.

edit: Det handler ikke om glede, men å overleve :ph34r:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Når ble zombies realistisk?

8571974[/snapback]

Zombier er nok ikke realistisk, nei, men det betyr ikke at vi ikke kan diskutere emnet på en seriøs og realistisk måte.

Så jeg tenker; bruk fantasien :)

8571974[/snapback]

Jeg bruker fantasien. Jeg later som Zombier finnes, og derfor ønsker jeg å diskutere emnet på ett ordentlig vis.

Lenke til kommentar

bygge et tårn midt på jorde, med noen som passer på hver sin m72 og nede på bakken vil det være dekket med gamle s-miner fra WW2 ( de spretter opp til skritt høyde og sprenger) jeg ville og så hatt broren min i tårnet siden han er flink på skyting så når han ikke klarer mer vil jeg gå inn med hagle og rambokniv- i kampsort stil!

Kutte av bein først så blåse av huet!

splintgranater hadde også vært en selvfølge.

En annen ting jeg skulle hatt hadde vært eine keine GMG

gmgcover.jpg

Lenke til kommentar

Å forskanse seg på et lurt sted er nok et bra sted å begynne. Jeg hadde naturligvis tatt kontakt med de bekjentskapene jeg har i Forsvaret for å få tak i litt materiell til å forsvare meg med. Minelegge området foran/rundt stedet jeg forskanser meg er nok en god idé. Gjerne med både trykkplateminer, hoppminer og sektorvirkende miner (man kan aldri være for sikker) :)

Kommunikasjon til resten av verden (satelittelefon i tilfelle zombiene kommer i skade for å rive ned det norske telefonsystemet med mobilnett og alt) samt masse proviant er nok også greit å ha... Og naturligvis alt jeg klarer å redde av mennesker (tenk så kjedelig å sitte der alene da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...