Gå til innhold

The Zombie Outbreak Thread

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde valgt en MP5, lite våpen, lav vekt, plass til mange kuler og grei å sikte og treffe med. Hadde hatt med en 2-400 skudd.

Ellers hadde jeg hatt en glock som bruker samme ammo, i tilfelle noe skulle skje.

Survivalkit mått jeg også hatt.

Og armbeskyttere (så de ikke kan bite igjennom armene) og diverse andre lett beskyttelse.

Jeg hadde hatt med meg endel Drytec mat, og litt RSP. Itilfelle jeg ikke visste om vannet var kontaminert hehe

Er jo ikke no vits med rifle med lang rekkevidde, da man ikke trenger å skyte noen som er så langt vekke uansett og er vanskligere å kontrollere hvis det kommer mange - veier mer med rifle ammo også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle hatt ei Svæææær sniper rifle, en deagle, ei svæææær hagle, og noen molotovs.... Skulle barikadert meg på et tak et sted i norge :p

Måtte også hatt: Mye skudd, kanskje noen kniver (kastekaste) og vældig mye mat, drikke og potetgull :D

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville valgt ett langt samuraisverd av ypperste kvalitet, slik at jeg ikk hadde trengt å annstrenge meg når jeg skulle kappe hue av udyrene...

Samt jeg ville bodd høyt oppe i en bygnig(selvfølgelig ha drivhus osv på taket) der kun jeg klarte å komme meg inn, sånn at jeg kunne stått å kost meg ved å snipa de dumme zombiene, samt kasta granater osv på de...

Kos!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...