RIP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror jeg hadde valgt en MP5, lite våpen, lav vekt, plass til mange kuler og grei å sikte og treffe med. Hadde hatt med en 2-400 skudd. Ellers hadde jeg hatt en glock som bruker samme ammo, i tilfelle noe skulle skje. Survivalkit mått jeg også hatt. Og armbeskyttere (så de ikke kan bite igjennom armene) og diverse andre lett beskyttelse. Jeg hadde hatt med meg endel Drytec mat, og litt RSP. Itilfelle jeg ikke visste om vannet var kontaminert hehe Er jo ikke no vits med rifle med lang rekkevidde, da man ikke trenger å skyte noen som er så langt vekke uansett og er vanskligere å kontrollere hvis det kommer mange - veier mer med rifle ammo også. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skulle hatt ei Svæææær sniper rifle, en deagle, ei svæææær hagle, og noen molotovs.... Skulle barikadert meg på et tak et sted i norge Måtte også hatt: Mye skudd, kanskje noen kniver (kastekaste) og vældig mye mat, drikke og potetgull Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke glem sjokolade og cola. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 24. april 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8465022[/snapback] Say hello to my little friend... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8465022[/snapback] Der er en som har forstått det Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 da kommer jeg med en sånn: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Pepperspray mot zombier tror jeg ikke fungerer helt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ikke ha tvil på meg Da kommer jeg med en sånn da Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 lighter og sprayboks,trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Og et par lightere + spraynbokser til Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg tenkte på helst noe av en større skala, men samme konseptet Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 BINGO! akkurat det jeg mente Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bra Skulle vi ha noe sånt og; (Grunnen til at jeg poster så inni hampen mye bilder er at jeg har nylig lært meg det ) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg har tegnet noen ting selv,blant annet en kombinert flammekaster og p90, noe som hadde knerta zombier ganske lett Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tror jeg ville valgt ett langt samuraisverd av ypperste kvalitet, slik at jeg ikk hadde trengt å annstrenge meg når jeg skulle kappe hue av udyrene... Samt jeg ville bodd høyt oppe i en bygnig(selvfølgelig ha drivhus osv på taket) der kun jeg klarte å komme meg inn, sånn at jeg kunne stått å kost meg ved å snipa de dumme zombiene, samt kasta granater osv på de... Kos! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Når jeg tenker meg om, så ville jo dette vært det optimale. Bare hogge zombiene i stykker om de blir plagsomme. De klarer jo aldri bite\rive av den rustninga der Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 vill tatt med meg noe av dette her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller/og eller gjemt meg inni Bite me! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Først ett par Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og når de nærmer seg (forhåntligvis begynner de å spiller ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så noen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og til slutt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå