Gå til innhold

The Zombie Outbreak Thread

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deagle er nok ett av de siste våpenene jeg hadde valgt. Pistolen rommer bare 7+1 kuler, veier nesten ett tonn, og du må treffe zombiene i hodet for noe som helst effekt.

Machete tror jeg nok fungerer bra. Sumurai sverd kan bli litt vanskelig å håndtere i smale ganger osv.

Machete, hagle, lykt og lighter er nok det første jeg hadde skaffet meg. Også hadde jeg kanskje søkt tilflukt en eller annen plass langt inni skogen hvor zombier normalt sett ikke holder til. Ja, om jeg hadde vært alene, vel å merke. Hadde jeg kunne, så ville jeg vel heller ha lett etter overlevende (ikke zombier) for å så legge en plan av ett eller annet slag.

Lenke til kommentar
Machete, hagle, lykt og lighter er nok det første jeg hadde skaffet meg. Også hadde jeg kanskje søkt tilflukt en eller annen plass langt inni skogen hvor zombier normalt sett ikke holder til. Ja, om jeg hadde vært alene, vel å merke. Hadde jeg kunne, så ville jeg vel heller ha lett etter overlevende (ikke zombier) for å så legge en plan av ett eller annet slag.

8360229[/snapback]

Jeg er helt enig med deg. Men jeg ville styrt klar av hagla og heller godt for en semi-automatisk rifle ala M1 Garand. Skjønt, er jeg i en gruppe så kan det være greit å ha noen hagler på lur slik at man har nok stoppkraft hvis det blir nærkamp.

Kanskje vi to skal samarbeide hvis det skjer? Jeg kan plukke dem ned på avstand også kan du ta de som kommer for nærme? :yes:

Lenke til kommentar
Man kan også klatre opp i tre. Hvor ofte ser man zombier som klatrer liksom?

8360413[/snapback]

Kipt hvis du er i toppen av treet og tusen Zombier er rundt deg. Hva med mat og drikke? I følge Max Brooks bruker Zombier ca 3-5 år på å "dø" (råtner bort, avhengig av luftfuktighet o.l). Kan bli lenge å vente oppi treet.... :hmm:

Lenke til kommentar
kan jeg joine dere som skal på kjøpesenteret? :dribble:

trur dere vil ha meg med.. best i skyteklubben :tease:

8352694[/snapback]

Ok, du er med. Håper du også kan gi oss andre litt småkurs i våpenbruk? Gir oss en fordel mot de andre gjengene og over zombiene selvfølgelig. :p

8354140[/snapback]

ja, seff blir det kurs i våpenbruk og sikteteknikker :)

:p

Endret av Dataprob
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med deg. Men jeg ville styrt klar av hagla og heller godt for en semi-automatisk rifle ala M1 Garand. Skjønt, er jeg i en gruppe så kan det være greit å ha noen hagler på lur slik at man har nok stoppkraft hvis det blir nærkamp.

Kanskje vi to skal samarbeide hvis det skjer? Jeg kan plukke dem ned på avstand også kan du ta de som kommer for nærme? :yes:

8360386[/snapback]

Høres bra ut. Du kan være sniper, også kan jeg være din spotter. Men jeg forlanger at alle sekker og alt av utstyr deles likt. Jeg vil ikke være pakkeselet ditt. ;)

Lenke til kommentar

Hadde nok skaffa meg en M4, en automatisk pumpehagle, grantater, kuler med sprengtupp, en dolk, en machete/stor kniv, bensin, lighter. Hadde nok også skaffet et par håndvåpen, ála glock eller et annet lett håndterlig våpen.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...