Gå til innhold

The Zombie Outbreak Thread

Anbefalte innlegg

selv ville jeg hatt et stort tårn rundt 20meter, taustige, langtisvarig mat/drikke og en hk416 med laser på og granatkaster, kanskje rødpunkt? En ak, har mye grovere kaliber, mere vekt pr.kule mindre ammo så neh takk.

Og må ikke glemme taliban selvmordsbomber-teamet mitt :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første man bør definere er TYPEN zombie. Snakker vi relativt små grupper, men jævlig raske, semi-smarte, ganske sterke zombies. Eller supertrege, klok som gråstein men ABNORMT store flokker?

Konvensjonelle skytevåpen er litt uproft, så fremt man ikke har forskanset seg i en våpensjappe med stort lager. De blir ødelagt, de går tom for ammo, osv. Så ett forslag her med flere FORSKJELLIGE våpen i sekken, da må man ha mange typer ammo osv, enda mer uproft!

Jeg ser for meg alu-balltre(lett vekt, morkner ikke som tre gjør), noe hermetisk mat, leatherman, hakkespettboka, lighter/fyrstikker(til jeg har lest hakkespettboka), armbrøst(pilene kan resirkuleres, og man kan lage de selv), tau(man vet aldri), første hjelps skrin.

Balltreet er isåfall om vi tenker den litt slimette ganske skjøre zombien man lett kan smekke hodet av, hvis ikke hadde en sabel gjort jobben ganske greit.

Lenke til kommentar

Dersom å gjemme seg på en oljeplattform med komplett life-support-system og top10 babes fra diverse magasiner ikke er en mulighet, men å måtte være i en større by på kontinentet, så vil jeg si katana + bue vil være best i lengden. Sverd har ikke kuler, og piler kan gjenbrukes eller lages nye. Pluss en annen stor fordel, de bråker ikke, så man blir ikke møtt av et zombie-hav med en gang / hver gang man treffer på èn.

Handlingsplan: Å barrikadere seg i et kjøpesenter etter å ha drept alle zombier i nærigheten, kun bevege seg utenfor om dagen, og leve på hermetikk og brus (går ikke ut på dato) til alt er nesten spist opp. Deretter dra videre til neste kjøpesenter... :p

Lenke til kommentar
Ei pil veier mere enn en 5.56, begge aka en zombie nede. En god lyddemper kan minske rekkevidde på lyd.

Og bue skyting er vanskeligere enn dere tror, har dere øvd på forhånd? Når skal dere lage ny piler?

Armbrøst teorien min er selvfølgelig hvis man er i skog og mark, hvis man er under KONSTANT angrep av evig mye zombier så går man alltid tom for ammo eller piler og blir spist uansett. Men piler kan gjenbrukes og lages nye av. Så jeg er fast bestemt på at en kompositt bue eller armbrøst er best for meg.

Lenke til kommentar

Skaffer et real life masamune, en desert eagle og en M4. Masse hermetisk mat og forskanser meg inni et bomberom som jeg har fylt til randen med proviant. Kan fint overleve i mange år på et sånt sted. Våpenene er til hvis jeg må ut for å hente mer proviant. Hvilket er grunnen til at jeg ville valgt et bomberom på en skole da det mest sannsynlig ville vært en butikk i nærheten da.

Lenke til kommentar

Vær litt realistiske da. Hvor mange har en Desert Eagle eller en kraftig sniper hjemme? Men OT. Jeg skal i militæret, så hvis det utbruddet hadde skjedd om noen år hadde jeg uansett vært rimelig fucked. Siden jeg da hadde blitt innkalt da til og forsvare/drepe, men hadde nok prøvd og kommet meg unna før det hadde skjedde ventuelt. Det ideele er jo at jeg da har tilgang på beskyttelsesdrakter og våpen. Få en pilot til og flyge meg + venner til en oljeplatform. Deretter fly avogtil for mat/.etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...