nocturno_culto Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny cpu blokk, men hvordan ungår jeg kondens ? eller beskytter 100 % Link til cpu blokken: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...75T&mcat=14s393 Endret 9. april 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
TordO Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du må isolere. Armaflex er mye brukt. Blank neglelakk, og vaselin. Jeg har ikke noe erfaring med peltierkjøling, men dette er det jeg tror må til Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Du må isolere. Armaflex er mye brukt. Blank neglelakk, og vaselin. Jeg har ikke noe erfaring med peltierkjøling, men dette er det jeg tror må til 8346367[/snapback] Hvilken steder er det jeg må smøre inn ? Noen som kan markere på et bilde av et hk hvor jeg skal smøre fettet ? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kan bla lese guiden min om ekstremkjøling som ligger i signaturen min. Men ellers så er det bare å tenke litt logisk, hvor langt er det kulden sprer seg? I området rundt der kjøleren virker altså rundt sokkelen på forsiden og baksiden, kanskje en ti cm på utsiden av sokkelen hele veien rundt. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tenkte på å linke til guiden din.. Den viser vel hvordan man best kan isolere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå