thomassit0 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vurderer dette sterkt, virker som et veldig bra p&s kamera. For dere som vet noe om det, hvilket ville dere valgt / syns dere jeg bør velge av dette og Ixus 800 / 850 ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det blir nok smak og behag. Hvis du er kritisk til informasjon tror jeg ikke at Ixus eller Nikon fanboyisme kommer til å gjøre deg klokere. Velg det som du synes er penest, evt det merket du liker best. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg hadde selv veldig lyst på S500, men den har ikke optisk søker, og batterilevetiden er ikke all verdens synes jeg (180 bilder). Både Ixus IS og S500 har optisk bildestabilisator. Hadde ikke Ixus 800 hatt dobbelt så rask seriefoto og hadde S500 hatt optisk søker så hadde jeg kanskje gått for S500 selv. Men med optisk søker gjør det ikke noe om batterikapasiteten ikke er den beste, da man kan spare batteri ved å ikke bruke skjermen. Ser forresten at det nylig er lagt ut en minitest av S500: http://www.akam.no/test/digitalkamera/niko..._minitest/40915 Endret 10. juli 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå