Mollenpriz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg så den andre påskehumor-tråden så jeg tenke å lage noe lignende. C&C? Selv om påsken er ferdig any minute. EDIT: gjorde det bittelitt mindre. Endret 9. april 2007 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Både denne og det andre påskehumorbildet synes jeg var geniale! Jeg lo godt av begge. :!: Kan virke som om hvitbalansen ikke er helt riktig her, men det passer jo utrolig bra med denne gule effekten siden dette skal være påskemoro. Ellers er bildet skarpt og bra! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hyggelig å høre, ble faktisk det bildet som fikk mest views og kommentar på deviantart'en min på 11min:P Og det med hvitbalansen er som du sier feil, men jeg (og du^^) syns det passet. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Litt for varmt bilde (hvitbalanse) som allerede påpekt. Men en knakandes god ide og et godt gjennomført konsept Likte det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå