MrBirken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Vist jentene hadde spydd ut musa, hadde "du" slikka ho da ? P.S: eg og ein kompis har ein diskusjon, fritids problem:P hehe. Endret 9. april 2007 av MrBirken Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg skjønte ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Du skal ha for brudd på div retningslinjer, pluss merkelig navn på tråden som ikke har samsvar med resten på en god måte.. Endret 9. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
snarius Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vist jentene hadde spydd ut musa, hadde "du" slikka ho da ? 8345493[/snapback] Spydd ut musa? Er du heilt på jordet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ikke hvis hun nettopp hadde spydd. Akkurat samme som at jeg ikke vil kline med noen som nettopp har spydd.. Hva som kommer ut hvor har lite og si sålenge man er ren og pen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ehm.... Det er nå man sier IBTL? :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg skjønte ikke spørsmålet. 8345500[/snapback] Se på avataren, samt måten han skriver på. Han er selve definisjonen på 'infantil'. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Spørsmål i første posten er såpass diffus at jeg velger å stenge denne tråden. Topicen er heller ikke noe særlig bra etter korrigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg