Gå til innhold

Tåke kan være skumle greier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes ikke det var noe særlig jeg. Store stygge, svarte områder som ikke gir noen mening, og en blålig stemning over hele bildet. Ellers er jo motivet bare et tre og en busk?

 

Ikke bra i det hele tatt.

8349017[/snapback]

Tror nå du gikk glipp av stemningen som bildet viser.

 

Må si jeg synes at bildet var ganske bra, får fram den litt skumle tåke stemningen på en fin måte

Lenke til kommentar
Synes ikke det var noe særlig jeg. Store stygge, svarte områder som ikke gir noen mening, og en blålig stemning over hele bildet. Ellers er jo motivet bare et tre og en busk?

 

Ikke bra i det hele tatt.

8349017[/snapback]

Tror nå du gikk glipp av stemningen som bildet viser.

 

Må si jeg synes at bildet var ganske bra, får fram den litt skumle tåke stemningen på en fin måte

8349034[/snapback]

Som sagt, stemningen er blålig og dyster, men likevel er ikke bildet godt.

Lenke til kommentar

Foreløpig er det faktisk ikke så tydelig at det er tåke vi ser - når det er så mørkt kunne det nesten like gjerne vært en ensfarget vegg i bakgrunnen og undereksponert. Hadde det vært andre ting i bildet også, men litt lenger bak som forsvinner gradvis, ville det markert dybden og tåka bedre. Da ville blåfargen og mørket fungert glimrende! Jeg liker forresten asymmetrien og at det er så "grovt" og får skygger mot kantene. Er det gjort i etterkant?

Lenke til kommentar

Legger ut ein kopi av originalen på 108kb i 1920 x 1200 så kan dere gjøre/bruke bildet til det dere vil! Desktop eller legge ut nye versjoner av det! :thumbup:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fog2.jpg

 

 

Forresten var det ein som spurte om det mørke partiet på sidene var lagt på etterpå, så ser dere svaret her! Det mørke i sidene har kommet naturlig, mens det oppe og nede er lagt på etterpå!

Endret av cv-trial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...