Mr.Karlsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Visste dere at i Canada kan man gå til produsenten og få trykt opp bilder på dassrullene? Kunne har trykket opp bin laden og la han bokstavlig talt "smake" :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ringer mamma. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bruke hånda er ikke en så uting som mange her vil ha det til.. Store deler av verden gjøre det. Pluss at du tar i utrolig mye dritt i løpet av dagen uansett. Det vanskelige med håndmetoden er dersom man ikke har en privat vask i nærheten. Sitter du i en bås på en resturantdass og må ut blandt de andre for å vaske deg, så kan det være svært pinlig å stå ved siden av en fyr etterpå og vaske en hånd full av møkk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde nok (har faktisk) brukt en sokk... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hvis man er på resturant eller ett annet offentlig sted, så er man mest sannsynlig med noen. Og da er det vel bare til å bruke mobilen. Edit: Nei ikke til å tørke.... Endret 18. april 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg putter hele tiden toalettpapir ned i dass før jeg setter i gang. Ikke spesielt behagelig at det spruter vann opp. Endret 19. april 2007 av Xyprotec Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/toto-tr...u-go-253609.php Problem solved! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg er mere typen som bruker 10-20 tørk og fyller doskåla med papir. Må jo være sikker. I Tyskland var det ei ekstra hylle nedi alle dassene, så man virkelig fikk inspisere skiten sin før man skylte ned. Rareste jeg har sett. All bajsen la seg jo på denne hylla så man MÅTTE se det før man skylte ned. Tyskere er jo kjent for å være pervoer, men... Endret 19. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har selv vært i denne situasjonen(ikke noe morro ) Me heldigvis var mamma hjemme, så hun måtte løpe ned i kjelleren etter mer. Gud veit vel hva jeg hadde gjort hvis ikke mamma hadde vert det da btw: Bra tråd Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg er mere typen som bruker 10-20 tørk og fyller doskåla med papir. Må jo være sikker. I Tyskland var det ei ekstra hylle nedi alle dassene, så man virkelig fikk inspisere skiten sin før man skylte ned. Rareste jeg har sett. All bajsen la seg jo på denne hylla så man MÅTTE se det før man skylte ned. Tyskere er jo kjent for å være pervoer, men... 8424030[/snapback] Er vel for å Eliminere den iskalde tiss/vann spruten opp på skrukk/baller. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 bare til å tørke seg med den oppbrukte rullen det mye mer irriterende når du sitter og presser til du blir blå i trynet, og alt som kommer er en bitte liten knopp :!: Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 bare til å tørke seg med den oppbrukte rullen det mye mer irriterende når du sitter og presser til du blir blå i trynet, og alt som kommer er en bitte liten knopp :!: 8424634[/snapback] Oooohh... Kjente meg igjen, der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå