Gå til innhold

Shit, no more toilet paper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruke hånda er ikke en så uting som mange her vil ha det til.. Store deler av verden gjøre det. Pluss at du tar i utrolig mye dritt i løpet av dagen uansett.

 

Det vanskelige med håndmetoden er dersom man ikke har en privat vask i nærheten.

 

Sitter du i en bås på en resturantdass og må ut blandt de andre for å vaske deg, så kan det være svært pinlig å stå ved siden av en fyr etterpå og vaske en hånd full av møkk.

Lenke til kommentar

Jeg er mere typen som bruker 10-20 tørk og fyller doskåla med papir. Må jo være sikker. I Tyskland var det ei ekstra hylle nedi alle dassene, så man virkelig fikk inspisere skiten sin før man skylte ned. Rareste jeg har sett. All bajsen la seg jo på denne hylla så man MÅTTE se det før man skylte ned. Tyskere er jo kjent for å være pervoer, men...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg er mere typen som bruker 10-20 tørk og fyller doskåla med papir. Må jo være sikker. I Tyskland var det ei ekstra hylle nedi alle dassene, så man virkelig fikk inspisere skiten sin før man skylte ned. Rareste jeg har sett. All bajsen la seg jo på denne hylla så man MÅTTE se det før man skylte ned. Tyskere er jo kjent for å være pervoer, men...

8424030[/snapback]

Er vel for å Eliminere den iskalde tiss/vann spruten opp på skrukk/baller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...