Yavel Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 tror han hadde gjort som meg og brukt pappen som atlid er igjen til og tørke seg med Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis man merker det føøør kan man jo dra skinkene skikkelig godt hverandre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan gjøre som Jokke i Pondus og bruke sokkene til å tørke med 8349669[/snapback] Det skal prøves. De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre. Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der. 8359905[/snapback] Når jeg var i Tyrkia hadde de sånn vann sprute greier, dette visste ikke jeg mens jeg satt og lekte med de bryterne på siden av dassen, det var mildt sagt en overraskelse. Og når jeg var i Hellas brukt jeg ikke søppla, bare skylte papiret ned, ikke mitt problem. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 nå skal det kanskje sies at det var på den mest avsideliggende øya i Hellas og da.. Lesvos Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg var på umm, også et øde sted. Husker ikke hva det het engang, fy faen for et drittland Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mens jeg var 6-7 år gammel, så hadde jeg ca 3 km mellom skolen og huset. Så derfor hadde jeg med meg alltid lommetøeklær eller dorull... Det var et forlatt hus der jeg pleide alltid å gjørfra meg.En dag gikk jeg tom for begge deler. Jeg tok et par blader og det hjalp jo, noe... Resten kan dere tenke dere... Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ville i den pinlige situasjonen tatt å tørket meg me handa Ville ikke vert så appetittelig og spisa maten senere somsakt Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gikk en gang tom. hjemme alene og uten dusj(2-delt hus hvor det ene badet er under oppusing) var 1-3 tørk igjen på rulle, klemmer rullen litt og bare tørker. Lar den trekke inn litt vann før jeg trekker ned. Funker som bare det. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre. Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der. 8359905[/snapback] man hilser elelr spiser aldri med venstre hånda, høyre er grei. derfor er det ille når man stjeler og mister akkurat ventsre hånda og må tørke seg og hilse spise med høyre. just as u know Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Grunnen til at alle offentlige dass er reinere enn kjøkkenbenken er for at ALLE dekker det til med papir, så bakteriene får ikke engang sjangsen til å berøre det. Derfor er dassen alltid rein. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Et dosete skal være en ganske ren plass faktisk. Det er en myte at offentlige doseter er så skitne at man må rense dem eller ta på dosetecover før man setter seg ned. Det kom de frem til i Bullshit, men husker ikke hvilken episode. Dosetene bør uansett ikke være oppvarmet på den måten av bakteriene kan overleve. 8368177[/snapback] Testet i Mythbusters også, Toalettsetet var renere en kjøkkenbenken/brødfjøla. Noe å tenke på... 8390785[/snapback] Ja, kanskje det er færre bakterier på et annet sted enn på dosetet. Men det er jo to vidt forskjellige typer bakterier da. Om en fyr hadde vaska seg helt gullane rein så ville jeg ikke slikke skrukken hans fordet, selvom det hadde vært reinere der enn på tastaturet mitt. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg ville i den pinlige situasjonen tatt å tørket meg me handa Ville ikke vert så appetittelig og spisa maten senere somsakt 8392399[/snapback] Ingen som tenker hvordan man drar på seg bukser og knepper igjen etterpå da? Ikke minst dørhåndtaket og vasken man skal bort i... Må skills og planlegging til her for å komme seg helskinnet ville jeg sagt. Hånda er det siste du bruker om sokka dine er gull verdt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har faktisk kun vert fullstendig tomt overalt for min del èin einaste gong, og det var på dassen her på kaserna. Men då kan eg jo berre skrike på folk og be dei hente dasspapir til meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva jeg gjør? Jeg går som om jeg har noe stikki opp i stumpen og henter dopapir fra den andre doen vår. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 tror han hadde gjort som meg og brukt pappen som atlid er igjen til og tørke seg med 8391190[/snapback] Ingen gjør vel sånt? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Husker en gang jeg hadde vert ute i skogen å gjort fra meg, hadde jo da selvsagt ikke dopapir. Derfor, av en eller annen merkelig grunn, fikk jeg for meg at jeg kunne bruke brisk! Funka jo, men tror aldri jeg har stått så mye som etter den gangen. EDIT: Ingen gjør vel sånt? Jo faktisk noen gjør sånt, har gjort det en gang, og jeg tror det er bedre enn å bruke handa. Endret 17. april 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Finner alltids noe man kan bruke. Tegneserieblad, katt, avis, bomullpads, q-tips etc. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Finner alltids noe man kan bruke. Tegneserieblad, katt, avis, bomullpads, q-tips etc. 8410701[/snapback] Q-tips kommer til å ta sin tid det, spesielt om du har løs mage/diare:P Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Joa, men det er litt av sjarmen det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Finner alltids noe brukendes. Som oftest blir det våtservietter...beregnet for å vaske speil med. 8349983[/snapback] Så om det i tilfelle skulle dukke opp muligheten for en rimjob, lukter det friskt av liljer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå