Gå til innhold

Shit, no more toilet paper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: .

 

Da blir man ganske ren i baken. Dette er nok den lureste måten. Hvis man tørker seg med papir så er det fremdeles bæsj på stumpen.

(Merk jeg er ikke ironisk!)

 

Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

 

Folk hilser med høyre hånd og ikke venstre forresten. Viktig å vite!

Lenke til kommentar
Ingenting slår toalettene i Japan. Oppvarma dosete og en hendig liten spyler for rompa montert på innsida skåla.

8366701[/snapback]

Er ikke et oppvarmet dosete grobunn for bakterier? Eller er det kanskje SKIKKELIG varmt der? :devil:

8367346[/snapback]

Et dosete skal være en ganske ren plass faktisk. Det er en myte at offentlige doseter er så skitne at man må rense dem eller ta på dosetecover før man setter seg ned. Det kom de frem til i Bullshit, men husker ikke hvilken episode.

 

Dosetene bør uansett ikke være oppvarmet på den måten av bakteriene kan overleve.

Lenke til kommentar

Hadde en slik situasjon i portugal i vinterferien som var. Følelsen du får når intet dasspapir er til stede er virkelig jævlig. Så meg rundt å jaggu hang det ikke et fint lite hvitt hotel-håndkle ved døra. Havnet i søppelbøtta, case closed tenkte jeg.. Men jammen kom vaskehjelpen dagen etter og vifta med et lite hvitt håndkle og preika noe på portugisisk. :!:

 

Ellers er jeg villig til å ofre sokken!

Lenke til kommentar
Mon tro hvilke blader som egner seg best for rævtørk? Lønneblader er store og fine, men kanskje litt tynne ...

8368451[/snapback]

 

Lyng og mose eller kansje toppen av jule buska? :love:

 

vist du har mindre søsken i huset strør de sikkert med donald og andre ting på badet :!:

Lenke til kommentar
Ingenting slår toalettene i Japan. Oppvarma dosete og en hendig liten spyler for rompa montert på innsida skåla.

8366701[/snapback]

Er ikke et oppvarmet dosete grobunn for bakterier? Eller er det kanskje SKIKKELIG varmt der? :devil:

8367346[/snapback]

Et dosete skal være en ganske ren plass faktisk. Det er en myte at offentlige doseter er så skitne at man må rense dem eller ta på dosetecover før man setter seg ned. Det kom de frem til i Bullshit, men husker ikke hvilken episode.

 

Dosetene bør uansett ikke være oppvarmet på den måten av bakteriene kan overleve.

8368177[/snapback]

Testet i Mythbusters også, Toalettsetet var renere en kjøkkenbenken/brødfjøla. :ermm:

 

Noe å tenke på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...