Gå til innhold

Shit, no more toilet paper!


Anbefalte innlegg

Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der.

8359905[/snapback]

opplevd d samme i Lesvos, Hellas.. Ble jo egentlig litt vant til det mot slutten av ferien da.. Bare litt kjipt om ikke vaskehjelpen hadde vært der og tømt søppla :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

8359905[/snapback]

Trodde det var venstrehånden de brukte til denslags. Eller hilser de med hånden de tørker seg i ræva med? :ermm:

Lenke til kommentar
De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

8359905[/snapback]

Trodde det var venstrehånden de brukte til denslags. Eller hilser de med hånden de tørker seg i ræva med? :ermm:

8360133[/snapback]

 

Du har helt rett.

Lenke til kommentar
Litt OT kanskje, men jeg husker når vi var i Thailand. Det var riktignok ikke på hotellet, men iallefall. Det var bare hull i gulvet, så en måtte ståsitte og sikte for å treffe oppi. Papir tror jeg det var faktisk..

8363173[/snapback]

Vi hadde hvertfall papir på de doene. Unngikk de doene der det stod ei dame og venta på at du skulle bli ferdig før hun tilbød seg å tørke :wee:

Lenke til kommentar

Måtte faktisk på dritern noe kjempesykt da jeg var ute i skogen. Sammen med troppen min i militæret vel og merke. Vi lå ute og skogen og skjøt mot fienden da nøden meldte seg. Jeg forsvant jo langt inn i skogen fordi det var det første jeg kom på. Jeg geipet faktisk :p og alle vet vel hvordan det er. Så jeg tok jo "Enkeltmannspakken" (førstehjelpsbandasje) som jeg alltid har i jakkelommen og tørket meg. Funket ganske bra. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg vært fortapt. Hadde nemlig en 8 km marsj framfor meg. Og pingvingangen i 8km må være en bragd vil jeg tro

Lenke til kommentar

Jeg har en bankers en! :!:

 

Siden vi ikke har aviser og andre "hjelpemidler" hjemme på dass, pleier jeg å ta den tomme toalettrullen og begynne å "rulle" den fra hverandre. Som dere kanskje vet, består en tom toalettrull av tynn papp som er kveilet rundt til den danner en sylinder. Tar du deg god tid, og samtidig er forsiktig, kan du lage deg mange fine pappbiter av denne sylinderen. :!:

 

Og ja, synns det er bedre å tørke seg i ræva med papp en å la være å tørke seg :!:

Lenke til kommentar
Jeg har en bankers en! :!:

 

Siden vi ikke har aviser og andre "hjelpemidler" hjemme på dass, pleier jeg å ta den tomme toalettrullen og begynne å "rulle" den fra hverandre. Som dere kanskje vet, består en tom toalettrull av tynn papp som er kveilet rundt til den danner en sylinder. Tar du deg god tid, og samtidig er forsiktig, kan du lage deg mange fine pappbiter av denne sylinderen. :!:

 

Og ja, synns det er bedre å tørke seg i ræva med papp en å la være å tørke seg :!:

8363494[/snapback]

 

Haha, har brukt den samme metoden et par ganger :blush:, gidder ikke ta meg tid, river av et par, men gir total faen i om hvor tykke de er. Klarer aldri å få de tynne nok, så jeg bare river en passe stor bit, biter tennene fast og gnir så det svir :cry: . Ikke akkurat behagelig å tørke ræva med 0.3 cm mellom grov papp... :dontgetit: Men alt i alt, bedre enn å bruke hånda eller noe i den duren :cool:

Lenke til kommentar
Jeg spiser så mye fiber at jeg driter kanonkuler, så leftovers er ikke noe stort problem her.

 

Er ræva full av klissete dritt etter at du har tatt en nr2 så bør du revurdere kostholdet ditt.

8363208[/snapback]

Du får ikke fast mage av fiber, snarere tvert imot.

8363483[/snapback]

 

 

Kan nå diskuteres.

Spiser mat med mye fiber, bare grovbrød, fullkorn etc.

Hadde vi vært i krig kunne jeg glatt ha vært en vandrende artillerist.

Lenke til kommentar
Litt OT kanskje, men jeg husker når vi var i Thailand. Det var riktignok ikke på hotellet, men iallefall. Det var bare hull i gulvet, så en måtte ståsitte og sikte for å treffe oppi. Papir tror jeg det var faktisk..

8363173[/snapback]

 

 

Sånn er det i store deler av frankrike også, spesielt de rasteplassene som ligger langs motorveien. Jeg har lært meg at når man skal kjøre til spania, så bør man drite i tyskland og holde seg til man kommer frem til spania. :)

Lenke til kommentar

 

Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der.

8359905[/snapback]

 

Samme i Russland. Endatil bodde vi 15 stykk på en skole der, du kan tenke deg hvor mye brunpapir det ble i søpla etterhvert, lukta ganske ille i gangen!

Lenke til kommentar

Er jeg hjemme, så brøler jeg bare til folkene at de skal komme med ny rull :p Er jeg alene, hopper vel man bare i dusjen, eller kommer seg til "dorullageret" og henter noe der.

 

Hadde jeg vært på en resturant o.l.... Hm, hadde ringt de jeg var med :p Eller prøvd og fått tak i noen folk som var inne på doen elns.

 

På et fly?! Et problem. :wee:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...