Gå til innhold

Shit, no more toilet paper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan gjøre som Jokke i Pondus og bruke sokkene til å tørke med :thumbup:

8349669[/snapback]

Det skal prøves.

 

De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

 

Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der.

8359905[/snapback]

Når jeg var i Tyrkia hadde de sånn vann sprute greier, dette visste ikke jeg mens jeg satt og lekte med de bryterne på siden av dassen, det var mildt sagt en overraskelse.

 

Og når jeg var i Hellas brukt jeg ikke søppla, bare skylte papiret ned, ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

 

Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der.

8359905[/snapback]

 

 

man hilser elelr spiser aldri med venstre hånda, høyre er grei. derfor er det ille når man stjeler og mister akkurat ventsre hånda og må tørke seg og hilse spise med høyre.

just as u know

Lenke til kommentar

Et dosete skal være en ganske ren plass faktisk. Det er en myte at offentlige doseter er så skitne at man må rense dem eller ta på dosetecover før man setter seg ned. Det kom de frem til i Bullshit, men husker ikke hvilken episode.

Dosetene bør uansett ikke være oppvarmet på den måten av bakteriene kan overleve.

8368177[/snapback]

Testet i Mythbusters også, Toalettsetet var renere en kjøkkenbenken/brødfjøla. :ermm:

Noe å tenke på...

8390785[/snapback]

Ja, kanskje det er færre bakterier på et annet sted enn på dosetet. Men det er jo to vidt forskjellige typer bakterier da. Om en fyr hadde vaska seg helt gullane rein så ville jeg ikke slikke skrukken hans fordet, selvom det hadde vært reinere der enn på tastaturet mitt.

Lenke til kommentar
Jeg ville i den pinlige situasjonen tatt å tørket meg me handa :D Ville ikke vert så appetittelig og spisa maten senere somsakt :p

8392399[/snapback]

 

Ingen som tenker hvordan man drar på seg bukser og knepper igjen etterpå da? :wee: Ikke minst dørhåndtaket og vasken man skal bort i... :p Må skills og planlegging til her for å komme seg helskinnet ville jeg sagt.

 

Hånda er det siste du bruker om sokka dine er gull verdt..

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg hadde vert ute i skogen å gjort fra meg, hadde jo da selvsagt ikke dopapir. Derfor, av en eller annen merkelig grunn, fikk jeg for meg at jeg kunne bruke brisk! Funka jo, men tror aldri jeg har stått så mye som etter den gangen.

 

 

EDIT:

Ingen gjør vel sånt?

Jo faktisk noen gjør sånt, har gjort det en gang, og jeg tror det er bedre enn å bruke handa.

Endret av Nellemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...