Gå til innhold

Shit, no more toilet paper!


Anbefalte innlegg

Man setter seg ned, gjør sitt og rekker hånda mot der dassrullen vanligvis henger. Man kjenner etter og det finnes intet. Du ser febrilsk på den tomme rullen med et halvt flak Lambi hengende igjen. Du sjekker fort som faen ekstralageret med dassruller. Helvete! :roll: Tomt der også! You are doomed! :wallbash:

 

Hva gjør du egentlig i en slik situasjon? Don't try to prove me wrong, fordi jeg vet at du har vært der du også! Det er jo helt forjævlig :no: Og når man atpåtil sitter på en litt shabby meksikansk restaurant eller et flytoalett strøs det litt ekstra salt i såret. Skal man banke på døra og rope etter mer papir, skal man bruke en side av Dagbladet som er skrekkelig tynt for slikt bruk eller skal man la naturen gå sin gang og kjøre fult på wait&dry taktikken?

 

Nå vil jeg ha noen ærlige svar på hva man gjør i en slik situasjon! :ermm: Del gjerne erfaringer!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff...kinkig situasjon.. :p

 

Hvis det er hjemme, så roper du jo bare etter noen å får de til å komme med en ny rull da! Men som regel så er alt på sin plass der. :)

 

Må en resturang blir det fort værre :!: Ring til resturangen da.

 

" Hei du! Ehm, jeg sitter på dassen her..og...eehm...jeg mangle litt dasspapir!

Tror du at du kunne kasta et par du?" :D

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært på resturant med familien eller noe lignende hadde jeg ringt dem og bedt en av dem pent om å komme og gi meg litt papir fra en av de andre toalettene.

 

Hvis det hadde vært noen på doen ved siden av deg, så kunne du jo ha spurt om han kunne hive over noen tørk da. :blush:

 

Hvis du er på fly så er du fucked :p

 

Det har skjedd med meg hjemme mange ganger så jeg har lært meg å alltid sjekke om det er papir da!! :thumbup:

Endret av chryzsh
Lenke til kommentar

De muslimske toalettene jeg har sett i asia består som regel av 0 stk toalettruller og 1 stk. vannkran med tilhørende sluk. Resten kan dere tenke dere selv, men et tips skal dere få: Folk hilser ikke på hverandre med høyre hånd, kun venstre.

 

Apropo toalettruller. I Kina måtte vi mange steder kaste toalettpapiret i søplekassa ved toalettskålen p.g.a. at rørdimensjonene på avløpsrørene ikke tålte slike papirmengder. Det var hat å gå på toaletter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...