magnus74 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg startet en tråd før påske der jeg lurte på om EF-S 10-22mm-objektivet som jeg nettopp hadde kjøpt brukt, var uskarpt. Jeg tilbrakt påsken i Abu Dhabi (Forente Arabiske Emirater) og er alt i alt godt fornøyd med objektivet. Det er ikke superskarpt, men du verden så vidt det er! 17mm føles nesten klaustrofobisk trangt etter en økt med 10-22mm'ern. Dette er selvsagt ikke noe action-objektiv, men noen av bildene jeg ble mest fornøyd med tok jeg av guttungen som lekte i bølgene. To er vist under. Kom gjerne med kritikk (dersom det er lov å be om slikt i andre kategorier enn "Bildekritikk"). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg likte det siste bildet veldig godt - skikkelig sug i bølgene. Om du kloner vekk hodet til venstre og moloen(?) til høyre, tror jeg det blir enda bedre. Det første fungerte ikke så bra i mine øyne. Gutten sittende og med blikket vendt bort fra "der det skjer" blir statisk og lite engasjernede. Jeg skulle forøvrig gjerne ha sett et pludre-om-bildene-uten-at-det-nødvendigvis-er-for-kritikkens-skyld-forum Endret 9. april 2007 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Dobbeltpost igjen... Det har vært en lang påske. Endret 9. april 2007 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå