Gå til innhold

Bilder tatt med "muligens uskarpt" EF-S 10-22mm

Anbefalte innlegg

Jeg startet en tråd før påske der jeg lurte på om EF-S 10-22mm-objektivet som jeg nettopp hadde kjøpt brukt, var uskarpt.

Jeg tilbrakt påsken i Abu Dhabi (Forente Arabiske Emirater) og er alt i alt godt fornøyd med objektivet. Det er ikke superskarpt, men du verden så vidt det er! 17mm føles nesten klaustrofobisk trangt etter en økt med 10-22mm'ern.

Dette er selvsagt ikke noe action-objektiv, men noen av bildene jeg ble mest fornøyd med tok jeg av guttungen som lekte i bølgene. To er vist under. Kom gjerne med kritikk (dersom det er lov å be om slikt i andre kategorier enn "Bildekritikk").

post-113601-1176151558_thumb.jpg

post-113601-1176151607_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte det siste bildet veldig godt - skikkelig sug i bølgene. :thumbup: Om du kloner vekk hodet til venstre og moloen(?) til høyre, tror jeg det blir enda bedre.

Det første fungerte ikke så bra i mine øyne. Gutten sittende og med blikket vendt bort fra "der det skjer" blir statisk og lite engasjernede.

Jeg skulle forøvrig gjerne ha sett et pludre-om-bildene-uten-at-det-nødvendigvis-er-for-kritikkens-skyld-forum :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...