FaderKubik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis du har en gilera, vil du anbefalme meg den! taknemlig for svar! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis du har en gilera, vil du anbefalme meg den! taknemlig for svar! 8345258[/snapback] Virker da som du har prøvd Gilera? Eller? Husk at smaken er som baken... E har faktisk en trimma honda mt 5! d e helt klart artigst m moped! men scootere er mer praktisk! tror du også har skifta bitte litt mening hadde du prøva en av de nye scooterne til gilera! kraftigere motrer som pokker! men det har jo derbi også! 8345137[/snapback] Hørt positiv omtale av Gilera, skal visst være bra tohjulinger. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis du har en gilera, vil du anbefalme meg den! taknemlig for svar! 8345258[/snapback] Virker da som du har prøvd Gilera? Eller? Husk at smaken er som baken... E har faktisk en trimma honda mt 5! d e helt klart artigst m moped! men scootere er mer praktisk! tror du også har skifta bitte litt mening hadde du prøva en av de nye scooterne til gilera! kraftigere motrer som pokker! men det har jo derbi også! 8345137[/snapback] Hørt positiv omtale av Gilera, skal visst være bra tohjulinger. 8345605[/snapback] Det er jo trådstarter som har skrevet den "omtalen" din da. Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 ja det har jeg faktisk, og jeg likte den veldig godt! men skal bare høre om det er flere som liker dem!? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er jo trådstarter som har skrevet den "omtalen" din da. 8345680[/snapback] Teksten over sitatet var det jeg mente da. Han skrev jo den i en annen post Men jeg mente ikke at jeg hadde hørt det fra han. Andre som har sagt positivt om Gilera Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har hørt endel positivt om det i nyere tid, men før var det visst noe dritt. Broren til pappa hadde en Gilera-moped på 70-tallet, som stort sett startet - etter minst en kilometers løping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå