oerhört Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Forsvarsadvokaten Phoenix Wright er akkurat like selvsikker, fjomsete og morsom å være sammen med som før. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Må si jeg virkelig likte 1'ern, så her lukter det kjøp lang vei Svidde vel av sånn ca 35-40 timer (lang reisevei til jobben med tog) på forgjenger'n, med kun en gjennomspilling, så detta er bra underholdning for pengene Endret 9. april 2007 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, dette spillet er gull hvis man likte det første. Jeg klarte ikke å vente, så importerte japanske versjonen med en gang den kom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det første var råbra, og dette likte jeg også. En god stund siden jeg spilte det nå, for det er engelsk tekts på den japanske versjonen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blir nok et spill jeg skaffer meg i sommer. Herlig å sitte ute og nyte solen, mens man spiller på DS Lenke til kommentar
RevX Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Veldig god og rettferdig omtale. Du påpeker akkurat det folk vil vite, og det liker jeg. Selv så jeg ikke på straffe- og savesystemet som noe irriterende, men det får da være din oppfatning. Justice for All anbefales på det varmeste fra min side! Definitivt et av de bedre titlene til DS for de som ikke har noe i mot tungt tekstbaserte spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg