Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Warning: main(skins/1/header.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/n/ne/neg90/public_html/test.php on line 2 Warning: main(): Failed opening 'skins/1/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/n/ne/neg90/public_html/test.php on line 2 Heej Dette er en test side, for at se om min skinning virker. Warning: main(skins/1/footer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/n/ne/neg90/public_html/test.php on line 7 Warning: main(): Failed opening 'skins/1/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/n/ne/neg90/public_html/test.php on line 7 Forstår ikke en ting av dette XD Er test siden min da Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Eller post de forskjellige designene. Jeg legger meg nå, men kan ordne noe (om ingen andre gjør det før), om du forteller mer nøyaktig hva det er. 8345693[/snapback] Bare legg deg du Tror ingen klarer å fikse dette i kveld Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Les feilmeldingen nøye da: "failed to open stream: No such file or directory in...". Kort sagt: Filen du åpner/inkluderer finnes ikke eller ligger en annen plass. ENDRET: Jaja, god natt da Endret 9. april 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Har faktisk lest feilmeldingen, men er sikker på at det er riktig plassering, for jeg gjorde en sånn ting, for å finne en sånn sti Og da var det riktig. Det ble litt rart, men fikk vel frem poenget? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis du har filene du skal ha i mappen "skins" $fil = "fil.php"; include("/skins/$fil"); Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det kan være at du ikke har skrevet det rett... store og små bokstaver tas med i dette, også vis du har glemt .php på slutten, når du la til filen på serveren. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ståle: Kan du gi en litt lettere forklaring, er bare en liten jente XD Microsoftbruker: Bruker alltid bare små bokstaver på mine filer, og har med .php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 så hvis jeg har forstått riktig, ser mappen "public_html" slik ut ?: ---- - test.php - skins/ ->-- 1/ ->-->--header.php ->-->--footer.php ---- Ståle: hvis test.php ligger på samme nivå som skins-mappen skal det virkelig ikke ha så mye å si om man har en / foran eller ikke...(?) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 så hvis jeg har forstått riktig, ser mappen "public_html" slik ut ?: ---- - test.php - skins/ ->-- 1/ ->-->--header.php ->-->--footer.php ---- Ståle: hvis test.php ligger på samme nivå som skins-mappen skal det virkelig ikke ha så mye å si om man har en / foran eller ikke...(?) 8345766[/snapback] Hmm.. Ja, tror da du har rett der Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) kan du ikke poste test.php filen.. kanskje det er en feil der Endret 9. april 2007 av Microsoftbruker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nei.. nå gikk jeg inn på siden din. Og det ser jo ut som du har riktig :o Men home.no.net er jo ikke det beste da, prøv http://hotserv.dk istedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ok kan du dele den koden du bruker i filen "test.php" med oss? Ståle: gå inn på hotserv.dk da Endret 9. april 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ståle: hvis test.php ligger på samme nivå som skins-mappen skal det virkelig ikke ha så mye å si om man har en / foran eller ikke...(?) 8345766[/snapback] Nei, det har ikke noe å si. Men for sikkerhetsskyld og for bare å teste Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) <STYLE type="text/css"> <!-- A:link {color:#000000; text-decoration:none;} A:visited {color:#000000; text-decoration:line-through;} A:active {color:#000000; text-decoration:none;} A:Hover { color:#cfdce0; text-decoration:none;} --> <!-- BODY { scrollbar-face-color: #eaeeef; scrollbar-highlight-color: #eaeeef; scrollbar-3dlight-color: #cfdce0; scrollbar-darkshadow-color: #cfdce0; scrollbar-shadow-color: #eaeeef; scrollbar-arrow-color: #cfdce0; scrollbar-track-color: #eaeeef; overflow-x:hidden; } --> <!-- body,tr,td, h6, p, li, b, u {font-size: 8pt; font-family: verdana; color:#000000; line-height:12px; letter-spacing:0pt} --> <!-- hr{ color: #cfdce0; background-color: #cfdce0; border-color: #cfdce0; width: 70%; text-align:center; } --> </style> Ikke så veldig avansert Endret: test.php koden <?php include ("/home/n/ne/neg90/public_html/skins/cookiecheck.php");?> <? include($headervar.$extension); ?> Heej Dette er en test side, for at se om min skinning virker. <? include($footervar.$extension); ?> Endret 9. april 2007 av Nora90 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det skal enten være <!-- ... --> rundt alt, eller ingenting. *pirke pirke* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Det skal enten være <!-- ... --> rundt alt, eller ingenting. *pirke pirke* 8345812[/snapback] Kjekt å vite Men har ikke skapt problemer før Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kunne tenkt meg å sett på test.php filen, hvis vi fikk se den. :-P.. det kan være der feilen ligger Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ståle: gå inn på hotserv.dk da ? -- Nei det er nettlesere anno IE5 etc som ikke leser CSSen da. Og det vil vi jo egentlig fordi IE5 skjønner den ikke uans. Men det er urelevant her -- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, det er feil kode "/home/n/ne/neg90/public_html/skins/cookiecheck.php");?> til "skins/cookiecheck.php");?> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) <?php include ("/home/n/ne/neg90/public_html/skins/cookiecheck.php");?> <? include($headervar.$extension); ?> Heej Dette er en test side, for at se om min skinning virker. <? include($footervar.$extension); ?> hvor settes $headervar og $footervar? og hva er i de? du bør jo evt. ha med /home/n/ne/neg90/public_html/ i begge variablene ettersom at den øverste includen ikke resulterer i noen feilmelding(?) EDIT: --- OT: Ståle: gå inn på hotserv.dk da ? 8345846[/snapback] hotserv.dk opplever for tiden et hacker angrep... ikke noe annet Endret 9. april 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå