JFM Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) HEI Jeg formaterte pc-en min nylig. men når jeg skrur den av må jeg trykke på knappen på kabinettet. det står: "NÅ KAN DU SKRU AV DATAMASKINEN". hvordan kan jeg fjerne denne meldinga? jeg vil jo at pc-en skal skru seg av automatisk. TUSEN TAKK Endret 10. april 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg trenger svar og er desperat Lenke til kommentar
brusno Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Høyreklikk på skrivebordet -> Velg fanebladet skjermbeskytter -> Gå inn på strøm alternativet nederst -> Velg fanebladet avansert, og velg alternativet 'slå av' i boksen nederst. Vet ikke om dette virker, men det er vel verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) noe er veldig rart. se det første bildet. men på brodern sin er det noe annet. se bilde nr.2 Endret 9. april 2007 av JFM Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er alle driverene installert etter reinstalleringen av windows? Tenker på f.eks. chip-driverene for hovedkortet ditt..... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 prøv å bruke denne løsning: http://www.don-guitar.com/shutdown.html lykke til Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 prøv å bruke denne løsning: http://www.don-guitar.com/shutdown.html lykke til 8345538[/snapback] er nok ikke en slik løsning jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
sirius Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei ! Jeg husker at jeg måtte gjøre en forandring i device manager. start>kontrollpanel>system>enhetsbehandling Velg: vis alle Beklager at jeg ikke husker dette nøyaktig, men det var noe i rødt med et kryss over som skulle fjærnes. Håper dette er til hjelp likevel. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det du må gjøre er å gå til egenskaper for strømstyring i kontrollpanelet. Let etter en avmerkingsboks hvor det står noe med ACPI og merk av denne. Har ikke XP selv så jeg husker ikke nøyaktig hva det står. Denne avmerkingen forteller XP at du har en maskin som støtter å skru av via XP, og ikke knappen på kabinettet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) viss du ikke får skiftet dette er det bare å bytte ut strømforsyningen med en nyere viss jeg ikke lurer meg selv, kan det hende du må bytte den ut for å slippe besjeden... Endret 10. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Er alle driverene installert etter reinstalleringen av windows?Tenker på f.eks. chip-driverene for hovedkortet ditt..... 8345453[/snapback] hva betyr trekanten? det er noe jeg ikke får innstalert. jeg har prøvd men det går ikke. kan det ha noe sammenheng til meldinga jeg får når jeg skal skru av dataen? Endret 10. april 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Det du må gjøre er å gå til egenskaper for strømstyring i kontrollpanelet. Let etter en avmerkingsboks hvor det står noe med ACPI og merk av denne. Har ikke XP selv så jeg husker ikke nøyaktig hva det står. Denne avmerkingen forteller XP at du har en maskin som støtter å skru av via XP, og ikke knappen på kabinettet. 8347767[/snapback] jeg finner ikke egenskaper for strømstyring i kontrollpanelet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nå har jeg fiksa det. Jeg formaterte på nytt. Innstalerte driverne å alt funka. TUSEN TAKK for alle svara. Ikke alle var like hjelpsomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå