Arvid Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tok et bilde av Bratsbergbrygge og Porsgrunnsbrua etter kino på fredag Hva synes dere? Arvid Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når noen tar bilder fra rundt der jeg bor blir jeg engasjert:P. hehe. Jeg synes lysene var bra. Hvordan fikk du til de? Det at lyset reflekterte i vannet var kult. Hvordan fikk du det så langt? beskjærte det eller satt du sammen flere bilder? Et veldig bra bilde synes jeg:) Fin utnyttelse av lyset;) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Litt uskarpt når ein blas bildet opp til full størrelse, men veldig fint bilde når det var lite! Syns kanskje at de lysene på brua dominerte litt veldig.. Skulle vore litt mindre "stjerne effekt" på lysene der! Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Takk for tilbakemeldinger. Andrs: jeg stod på brygga nedenfor den nye "rådhustrappa". De stjerneformede lysene får du ved å bruke en blender åpning lik eller mindre enn f16. (brukte f16 på dette) Arvid Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bildet er fint det, men jeg savner mye mer detaljer, litt mindre overeksponeringer fra lys (som er vanskelig dog). Jeg syntes dette minner om en logo for en nattklubb eller noe Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Havet kunne vært stillere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå