Dragen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg har i en stund nå hatt ett lite problem med venstre øre. Hver gang jeg dytter på det, høres det ut som det skraper. Dette skjer ikke hvis jeg holder på der kinnet og øret møtes (ved øreflippen). Noen som har vært borti dette, og vet åssen jeg blir kvitt det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vurdert å spørre en lege om kjeven din er festet slik den skal? Kan være noe brusk eller noe som er malplassert, vil jeg tippe. Kun tipping, dessverre. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har også hatt slik skrapelyd når jeg feks tygger. Wierd. Men jeg snakker om i kjevefestene. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 jeg ble slått til i kjeven for en god stund til bake, og hvis jeg tygger på en spesiel måte (Kan gjøre det når som helst) låser kjeven min seg. Det gjør ikke vondt, men det er bare helt forjævlig ubehagelig. har ofte lurt på om det kanskje går utover øret/øregangen ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Dette er ikke når jeg tygger, det er når jeg dytter/kommer borti øret. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Dette er ikke når jeg tygger, det er når jeg dytter/kommer borti øret. 8369488[/snapback] Høres wierd ut. Kanskje øret løsner? [Par sek senere:] AAh, det er kanskje løs trommehinne? Hender det at du hører dårlig på det øret? Det har hent meg at det høres ut som vann i øret, og høres ut som en lyd som kan skrives slik: "klokk" "klokk". Var liksom at øretrommen min datt ut av festet. Foresten tåler jeg ikke en rask stigning fra 50 til rundt på 100-300 meter, får press i det indre øret. Tåler heller ikke å gå lengere ned enn 1 meter før det presses så mye på øret. Har ikke vært slik før i barneårene. Bare og gjespe så tåler jeg høyden.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du har sopp under armene... Hentet fra Riskhospitalet Endret 12. april 2007 av narutofan Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Nei, det er en skrapelyd Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hender at vet ikke helt va det er ment tror det er trommhinnen i det venstre øret likksom dirrer når jeg hører på høy musikk. Endret 13. april 2007 av laserskriver Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg, istedet for å legge til sine egne problemer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg, istedet for å legge til sine egne problemer. 8380173[/snapback] Hmm.. stemmer dèt, du har jo enerett på problemerer, i forumkøen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jeg lagde denne tråden for å få hjelp ang. mitt problem med øret. Ikke for å få høre om andre sine problemer. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg, istedet for å legge til sine egne problemer. 8380173[/snapback] Hmm.. stemmer dèt, du har jo enerett på problemerer, i forumkøen! 8382554[/snapback] Vil man ha hjelp, kan man lage sitt eget emne - ikke kapre andres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå