Chalciporuspiperatus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg skulle lese høyt i klassen en gang, der overskriften var "Levende organismer" ...vel... jeg var vel kansje litt borte da jeg sa "levende orgasmer"... skal si klassen lo Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vi hadde om etterkrigs tiden (WW2) I samfunnsfagen..Riktig nok fulgte jeg ikke mye med fordi jeg mener læreren er helt blåst i huet. Men så hadde jeg hatt litt fravær å mente å huske vi hadde Den Kalde krigen som tema. Så jeg rakk opp hånden å hadde et langt foredrag i 10minutter om hvordan det var i Europa under den kalde krigen..... Læreren stoppa meg ikke en gang, gjett om jeg fikk høre det av klasse kameratene etterpå! Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da læreren kalte meg snuppa. Æsj ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da læreren kalte meg snuppa. Æsj ! 8444947[/snapback] Pervo? Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da læreren kalte meg snuppa. Æsj ! 8444947[/snapback] Pervo? 8444985[/snapback] Sikkert, han er jo 60 år gammel, hmm.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det må vert pinleg. Læraren vår kaller alle jentene for fliser. Det er jo ikkje alle som er so tynne... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Her om dagen var det et slikt ukas profil greie av far til en i klassen min. Far hans er adventist og ganske konservativ for å si det sånn XD Favoritt programm: Menneskesønnen på lifestyle Favoritt mat: Vegi Vegitarpizza Favoritt drikke: Vin uten alkohol Favoritt sang: O store gud Favorit film: Tatt av vinden Masse masse mer XD Han kom ikke på skolen den dagen... ...Vi som hadde tatt med avisa og greier :/ Endret 22. april 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå