Bozzeye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Husker jeg skulle ha framføring av et prosjekt. Jeg går fram til tavla, og leser overskriften på arket jeg har tatt med meg opp. Overskriften var: "stikkord". Kan tro alle lo godt. 8348356[/snapback] Hahaha! Har en fyr i klassen som alltid begynner å le under fremføringer. En gang skulle han si hvor mange som bodde i Irland eller noe sånn, og så sa han tallene sånn: "Tre, åtte, fire, fire, null, komma, seks, tre. Nei, det var feil. En gang til, tre, åtte, fire, null, fire, komma, seks, fire, tre. Nei, feil igjen.".. Og så sto han bare der og lo.. 8348379[/snapback] Har en sånn fyr i klassen selv. Læreren vår heter Anne-Lise. Han og en annen skulle lage en vits, men de sang en sang istedet: Anne-Lise, kan du fise, kan du prompe, kan du le? Ja visst kan eg det, viss eg bare får det te (til, men på min dialekt er det te). Da ble hun rød i trynet og begynte nesten å grine. Flaks for oss at skolen var slutt Mvh Kiwien6 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tja. Vet ikke jeg egentlig. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor (Når vi snakker om fremføring: En av jentene i klassen visste tydligvis ikke om ordene "farmor", "farfar", "mormor", "oldemor" osv. Da hun skulle fremføre et prosjekt sa hun: Mammas pappas mamma heter XXX, Mammas pappas pappa heter XXX, Mammas mammas mamma heter XXX, og sånn fortsatte hun. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hahaha, men hvorfor i huleste hadde du ikke det? 8348072[/snapback] Jeg glemte å ta med ekstra etter gym på skolen 8348095[/snapback] Hva med å heller gå med en skitten bokser? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hahaha, men hvorfor i huleste hadde du ikke det? 8348072[/snapback] Jeg glemte å ta med ekstra etter gym på skolen 8348095[/snapback] Hva med å heller gå med en skitten bokser? 8349960[/snapback] Hvem vil gå med skitten bokser? Bedre å gå kommando enn med skitten bokser. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde heller gått med skitten bokser enn naken under. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg og. Er jo helt forferdelig å gå en dag med dongeri gnissende mot utstyret. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Var ikke veldig pinlig fordi det bare var meg og en kammerat som oppdaget det, men jeg nevner det likevel; Var på biblioteket på ungdomsskolen jeg fant noe interressant på en internettside. Trykket bare print ut, men da jeg tok opp det første arket og så at det stod 1/120 sider oppe i hjørnet forsvant jeg fort. Som sagt ikke veldig pinlig, men vi fikk oss en god latter... :!: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Var ikke veldig pinlig fordi det bare var meg og en kammerat som oppdaget det, men jeg nevner det likevel;Var på biblioteket på ungdomsskolen jeg fant noe interressant på en internettside. Trykket bare print ut, men da jeg tok opp det første arket og så at det stod 1/120 sider oppe i hjørnet forsvant jeg fort. Som sagt ikke veldig pinlig, men vi fikk oss en god latter... :!: 8350213[/snapback] Har gjort noe lignende selv. Satt halvveis i hw.forum.no-verden, og laget fort en plakat jeg skulle henge opp på skolen. Skulle printe ut 40 eksemplarer, og henge på dører og vinduer over hele skolen. Som sagt, var jeg ikke særlig fokusert på det jeg skulle gjøre, og trykket 400 istedetfor 40. Jaja, arkene kom nå ut til slutt da, men det endte med at 360 av dem gikk i bosset.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har dere ikke hørt om "Avbryt utskrift" knappen? Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har dere ikke hørt om "Avbryt utskrift" knappen? 8350249[/snapback] På noen skolenettverk er ikke dette mulig, fordi kun administrator har tilgang til og stoppe/fjerne utskrifter.... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 På noen skolenettverk er ikke dette mulig, fordi kun administrator har tilgang til og stoppe/fjerne utskrifter.... 8350316[/snapback] n00bs, jeg var alltid administrator på skolen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 På noen skolenettverk er ikke dette mulig, fordi kun administrator har tilgang til og stoppe/fjerne utskrifter.... 8350316[/snapback] n00bs, jeg var alltid administrator på skolen 8350407[/snapback] Stfu noob.. Neida, jeg bare glemte å logge på admin-kontoen.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) I 7. klasse(barneskolen) skulle jeg sende en ordliste over alle banneord som finnes i Norge til en kompis, men pc'en var litt rar så den ble sendt til læreren og. En dag kom han bort til meg og spurte hvorfor jeg hadde sendt han en rar mail og så flirte han! Endret 10. april 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har dere ikke hørt om "Avbryt utskrift" knappen? 8350249[/snapback] Hvorfor skulle jeg avbryte? er ikke jeg som betaler for ark/blekk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En bekjent av meg fikk ereksjon under en fremføring i 7. klasse. Trusa sto ut av den åpne buksesmekken 8346512[/snapback] :!: hahaehahah foreløpig er detta den som tar toppen av kaka. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Var ikke veldig pinlig fordi det bare var meg og en kammerat som oppdaget det, men jeg nevner det likevel;Var på biblioteket på ungdomsskolen jeg fant noe interressant på en internettside. Trykket bare print ut, men da jeg tok opp det første arket og så at det stod 1/120 sider oppe i hjørnet forsvant jeg fort. Som sagt ikke veldig pinlig, men vi fikk oss en god latter... :!: 8350213[/snapback] Jeg har gjort nesten det samme. Hadde økonomi på GK. Og der satt vi på regneark, så skrev jeg noe på den aller nederste siden. Og det glemte jeg jo selvsagt at jeg hadde gjort, så når jeg skulle skrive ut oppgaven så begynte den å spy ut 40 000 ark. Ikke veldig flaut, men noe jeg har fått høre en del ganger i ettertid. Endret 10. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En som hadde framføring om spill så skulle han si Game Magazine, så ble det Gay Magazine. Hahah, da lo vi godt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 I en engelsk time på ungdomsskolen skulle en i klassen oversette en tekst. Og denne personen er ikke akkurat den støeste i engelsk, så han fikk jo kjapt problemer med et ord da. Og ordet var 'bow'. Så da sa en annen til han at det var pølse. Og da leste jo han så klart pølse. Da lo alle godt og lenge Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 På noen skolenettverk er ikke dette mulig, fordi kun administrator har tilgang til og stoppe/fjerne utskrifter.... 8350316[/snapback] n00bs, jeg var alltid administrator på skolen 8350407[/snapback] Var det jeg og, men nå er det nytt system med kontoer for hver jævla elev og man kan ikke gjøre en dritt på pc. Vel det er kanskje ikke det pinligste, men var litt pinglig da jeg nesten ble bustet for det: Gikk inn på en pc sammen med en i klassen og la til 2 passord for å komme inn på pc via sikkretts modus for å demostrere mot det nye drittsystemet på pc'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå