Gå til innhold

[Løst]Det pinligeste som har hendt deg på skolen?

.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det absolutt pinligeste minne/øyeblikket som har hendt deg på skolen??

8344529[/snapback]

Har ikke hendt noe pinlig som eg kan huske.

Men eg har hørt om en. Det var siste dag før ferien, og da skolen var slutt, sprang alle ut. Han snubla og skulle ta seg for. Gjett hva han gjorde. Han grabba boobsa til rektoren! :rofl::rofl::rofl:

Bra dette ikke hendte meg :tease:

Mvh Kiwien6

Lenke til kommentar

Jeg og kompisene mine køddet oss på itslearning.

Ved et uhell ble en melding med ordene "Lets Bang" sendt til hele klassen + læreren. :blush:

Fy faen! Noe så pinlig!

Jeg måtte skrive en unnskyldning senere!

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar

Hadde fri en time, så jeg gikk inn på et klasserom og begynte å preike med en jeg kjenner. Merker straks at det blir pussig stille der inne - så jeg snur meg frem og ser at de er midt i undervisning. :wee:

Var ikke såå høy i hatten da jeg gikk ut. Småpinlig. x)

Lenke til kommentar
En bekjent av meg fikk ereksjon under en fremføring i 7. klasse. Trusa sto ut av den åpne buksesmekken :D

8346512[/snapback]

Haha, er det virkelig mulig? :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
En bekjent av meg fikk ereksjon under en fremføring i 7. klasse. Trusa sto ut av den åpne buksesmekken :D

8346512[/snapback]

OUCHIES!

Lenke til kommentar

Mista grepet og datt på ræva, på vei til skola, gjennom et lite knaust med skarpe steiner og røtter i bakken. Nedoverbakke og og isete. Ikke bra.

Reiste meg, børsta av meg og gikk videre.

Bestemte meg for å ta turen innom kantina før klasserommet(Wtf? brukte aldri å gjøre det ellers om morran).

Jaja, kom meg nå til klasserommet, og går frem å setter meg. Så hører jeg plutselig masse latter, uten at jeg skjønte stort.

Joda, der sto jeg og flekka ene rævskinka til hele klassen.

:shrug:

Lenke til kommentar

Dette var egentlig ikke pinlig men utrolig stilig og ler godt av det enno :D

meg og noen kompiser hadde spilt fotball i friminuttet og var på vei inn til time med læreren et par meter bak oss. jeg gikk og holdt fotballen og en kompis var et stykke lenger borte i gangen, så jeg tenkte jeg skulle sparke ballen bort til han. Nå må jeg si at jeg er elendig i fotball :p. Så når jeg skyter så går ballen lodrett opp i taket og knuser en av de tynne platene som ofte er på skoler :D jeg klarte å ta ballen i det den kom ned igjen og hele greia var over på et sekund eller noe og bare to kompiser fikk med seg hva som skjedde, mens læreren ikke fikk det med seg selv om hun raskt merket en støvsky full i småbiter som falt på henne da hun gikk under stedet. platen er fortsatt knust så vidt jeg vet enno 2 år senere :)

er et av de øyeblikkene som du har med deg for livet ><

Lenke til kommentar
Dette var egentlig ikke pinlig men utrolig stilig og ler godt av det enno :D

meg og noen kompiser hadde spilt fotball i friminuttet og var på vei inn til time med læreren et par meter bak oss. jeg gikk og holdt fotballen og en kompis var et stykke lenger borte i gangen, så jeg tenkte jeg skulle sparke ballen bort til han. Nå må jeg si at jeg er elendig i fotball :p. Så når jeg skyter så går ballen lodrett opp i taket og knuser en av de tynne platene som ofte er på skoler :D jeg klarte å ta ballen i det den kom ned igjen og hele greia var over på et sekund eller noe og bare to kompiser fikk med seg hva som skjedde, mens læreren ikke fikk det med seg selv om hun raskt merket en støvsky full i småbiter som falt på henne da hun gikk under stedet. platen er fortsatt knust så vidt jeg vet enno 2 år senere :)

er et av de øyeblikkene som du har med deg for livet ><

8348255[/snapback]

HAHA, kjenner til dette. Har gjort akkurat det samme selv. :w00t:

Lenke til kommentar
Husker jeg skulle ha framføring av et prosjekt. Jeg går fram til tavla, og leser overskriften på arket jeg har tatt med meg opp.

Overskriften var: "stikkord".

Kan tro alle lo godt.

8348356[/snapback]

Hahaha! :)

Har en fyr i klassen som alltid begynner å le under fremføringer. En gang skulle han si hvor mange som bodde i Irland eller noe sånn, og så sa han tallene sånn: "Tre, åtte, fire, fire, null, komma, seks, tre. Nei, det var feil. En gang til, tre, åtte, fire, null, fire, komma, seks, fire, tre. Nei, feil igjen.".. :) Og så sto han bare der og lo.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...