kimmy1505 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hey! Jeg har minimalt med peiling på stereo annleg, høytalere osv.. Jeg har et stereoanleg av merket fisher, men er usikker på moddellen) Anlegget er kanskje 20 år gammelt og det sammen høytalerene :!: Jeg lurer da på om det i det hele tatt er mulig å koble høytalerene til en pc..? Finnes det noen videre kobling så jeg kan bruke ledningene til høytalerene, eller om jeg kan koble pc'n til aux tilkoblingen i stereo anlegget? se bilde vedlegget (har ikke peilig på hve kablene heter) Takk Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du må koble høytalerene til en forsterker eller reciever, men det er ikke noe problem å kjøpe en kabel som gjør at du kan koble forsterkeren til pcen, og dermed få lyd fra pcen ut på høytalerene https://prisguiden.no/product.php?productId=68595 Lenke til kommentar
FM Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Dersom du har en AUX-inngang på forsterkeren (stereoen) så kan du koble en kabel fra lydkortet inn til AUX-inngangen og få PC-lyd på anlegget. Kabelen kommer litt an på inngang på forsterkeren og utgang på lydkortet, men jeg vil tro at en 3,5 mm jack til RCA burde gjøre susen. I så tilfelle er atikkel 23-793 på Biltema et eksempel på riktig kabeltype. Edit: 3 min for treig på tastaturet. Endret 9. april 2007 av FM Lenke til kommentar
kimmy1505 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Okey.. trodde det var mye vanskligere Takk for hjelpen begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå