torandres7 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det slik at den som eier bilen, må også stå for forsikringa på bilen, eller kan den som bruker bilen ha forsikringa på bilen. Jeg bruker bilen, men faren min står som eier og har forsikringa på den. Men kunne tenke meg å opparbeide meg noe bonus da. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det slik at den som eier bilen, må også stå for forsikringa på bilen, eller kan den som bruker bilen ha forsikringa på bilen. Jeg bruker bilen, men faren min står som eier og har forsikringa på den. Men kunne tenke meg å opparbeide meg noe bonus da. 8344066[/snapback] Så sant jeg ikke er helt feilinformert så må bilen stå registrert på deg. Veldig lurt å bygge opp bonusen.Før el siden må en jo det uansett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Som Rune sier, registrert eier og forsikringstaker må være samme person. Har du råd til forsikring på deg kan det være lurt, men husk at du da også må omregistrere bilen til deg og ut med omregistreringsavgift.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå