Megnus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 `Jeg ante ikke hvor jeg skulle poste dette, så det ble her. Hvist jeg har en Ø i etternavnet mitt og skal bestille noe fra USA, da kan jeg jo ikke skrive den Ø'en. Hva skal jeg da skrive? O eller Ö ? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er usikker på hva du mener, men når jeg bestiller noe fra USA/England, så skriver jeg adressen min (som inneholder en å) med en å. ikke aa. : ) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Det gikk ikke der jeg skulle bestille fra. De ville ikke godta "Ø" Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Funker det i det hele tatt med Ö da? Jeg ville brukt det, isåfall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det mest vanlige er vel bare: Ø = oe Ø = o Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 OK .. Så det er egentlig ikke så nøye? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ø kan du skrive som oe. 8344064[/snapback] Korrekt. Å = aa Æ = AE Ø = ØE Eller du dropper bare å skrive ø i det hele tatt og erstatter den med en O. Så lenge posten i norge klarer å få den fram via korrekt adresse så er det ikke _så_ nøye. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er jo vanlige folk som skal lese adressen, og de er jo ikke så dumme at de ikke fatter at det skal forestille en ø. Jeg ville gått for 'oe'. Når pakken/brevet sendes fra utlandet, så ser de bare på hvilket land det skal sendes til. Når det kommer til Norge, så ser de kun på postnr. Og når pakken/brevet ankommer dette poststedet, så ser de på adressen før navnet. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg for noe språk-kluss. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kunne like så godt skrive Jostein Gaarder, så lenge du har riktig adresse Kjør O Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har og en ø i addressen min. Mener jeg brukte denne metoden en gang jeg bestilte noe fra usa. Prøv og trykke alt+0248 (fungerer kun på numpad med numlock på) i tekstfeltet. da skal det dukke opp en ø. tror det kan fungere. Prøv Men det er jo strengt talt ikke nødvendig da. har brukt o flere ganger Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Doh O ? eller Oe? vanskelig å bestemme meg. . blir vel smak og behag igrunn? :!: Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 O, kommer til deg uansett... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ok.. Da var varen bestillt. . Det ble en O =P Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hva var det du bestilte? Endret 9. april 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hva var det du bestilte? 8344891[/snapback] Linkin Park "Minutes to Minutes - Special Edition med cd/dvd" Og to tsjorter som bare kan kjøpes derifra Noe forhåndsbestillingstilbud ellerno. Får varen rundt 15 mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå