Gå til innhold

gaming oppgradering ser dette bra ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra ut det der. Du vil iallefall ikke ha noen problemer med å dra noen spill, og i tillegg kan du klokke en del med det oppsettet. Hvilket skjermkort skal du bruke sammen med dette?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Så bra ut det der. Du vil iallefall ikke ha noen problemer med å dra noen spill, og i tillegg kan du klokke en del med det oppsettet. Hvilket skjermkort skal du bruke sammen med dette?

8344516[/snapback]

skjerm kortet jeg skal bruke må oppgraderes snart men har ikke penger til det akkuat nå. Det er et xfx gerforce 7600gt xxx edition 256mb 600/820 som sitter her nå

Endret av sindre12
Lenke til kommentar
skjerm kortet jeg skal bruke må oppgraderes snart men har ikke penger til det akkuat nå. Det er et xfx gerforce 7600gt xxx edition 256mb  600/820 som sitter her nå

8344706[/snapback]

Det er iallefall en ganske stor brems på systemet det skjermkortet der, så det bør du få byttet. Med det skjermkortet vil du ikke få utnyttet potensialet i de nye delene noe særlig.

Lenke til kommentar
skjerm kortet jeg skal bruke må oppgraderes snart men har ikke penger til det akkuat nå. Det er et xfx gerforce 7600gt xxx edition 256mb  600/820 som sitter her nå

8344706[/snapback]

Det er iallefall en ganske stor brems på systemet det skjermkortet der, så det bør du få byttet. Med det skjermkortet vil du ikke få utnyttet potensialet i de nye delene noe særlig.

8344739[/snapback]

nei sant nokk har du noen anbefalinger foresten?

Lenke til kommentar
tenkt å dra nytte av intel priskuttet som er dagen etter bursdagen min :whistle:

så får bare håpe at de tar med e6600 i kuttet :thumbup:

8343995[/snapback]

Det er mulig jeg tar feil, men sånn som jeg har skjønt det vil E6600 IKKE være med i Intels priskutt pga at dette er en av de mest populære modellene.

EDIT: "Den 22. april planlegger Intel å kutte prisene med 40 prosent på sine firekjerner og skal gjøre betydelige kutt i prisene på Core 2 Duo - med mellom 20 og 40 prosent. Imidlertid skal priskuttet ikke gjelde selskapets mest populære modeller, som Core 2 Duo E6600." Les mer her.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...