Gå til innhold

The Covenant of Mor'Di - Age of Conan guild

Anbefalte innlegg

Hei, Age of Conan er ikke helt i open Beta enda, men vi skal starte et stort norskt guild. Vi er endel som er med allerede, som har endel erfaring fra andre mmo's. Og nå satser vi på å lage et guild som kan være perfekt for de aller aller fleste spillestiler.

The Covenant of Mor'Di - Guildpage

Vi har fått lov av Funcom til å bruke den grafikken dere kan se her. (gi gjerne tilbakemelding på site-design..)

The Covenant of Mor'Di er ikke basert på å være best, eller på å være en familie. Vi skal være der for normenn som kan tenke seg å ha et guild å forholde seg til.

Noen ønsker aktiv rollespill events, noen vil bare spille spillet. Vi skal gi et guild til alle disse. I stedet for å lage et guild som baserer seg på noen få spillere som alltid MÅ være onlin ønsker vi heller å være åpne for alle. La enhver selv bestemme hvor mye en vil involvere seg.

Guild category (PvE,PvP,Raid,Other): Ja.

-Hallgeir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan godt tenke meg et slikt guild.

Skal sjekke det ut, men er en stund til spillet kommer enda vel..?

8349864[/snapback]

Er ei stund til det kommer ja, men jeg håper på å få beta snart..

Og etter vår erfaring er det veldig greit å ha et guild med folk man liker sånn nogenlunde klart slik at ikke alle blir spredt over alle verdens servere..

Men du er selvfølgelig hjertlig velkommen hos oss.

Lenke til kommentar
Hadde jo vert utrolig morsomt om Aurora Borealis og Covenant of Mor'di kunne gått sammen. Da ville en jo fått en dobbelt så lett jobb med hjemmeside, og ikke minst å skaffe nok folk til å drive en oppegående guild.

Istede for at "alle" skal lage sin egen lille norske guild som vil bli vannet ut etterhvert.

8351971[/snapback]

Jeg er helt enig! Vi har snakka litt om det nå. Og nå skal jeg ta det opp innad så skal vi se hva vi kan få til. The Covenant vil jeg jo tørre å påstå at vi har en veldig bra hjemmeside nå (jeg har laget den selv så jeg er ganske stolt.)

Jeg vil gjerne få slått sammen så mange som mulig guilds sånn at vi kan lage som du sier: Da ville en jo fått en dobbelt så lett jobb med hjemmeside, og ikke minst å skaffe nok folk til å drive en oppegående guild.

også slipper vi at "alle" skal lage sin egen lille norske guild som vil bli vannet ut etterhvert. Helt genialt!!

8352550[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenkt meg å joine guilden deres, blir 17 i sommer.

Håper på seriøs spilling og mange hyggelige folk

Ser dere allerede har en bra hjemmeside og aktive medlemmer. Keep up the good work!

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Jeg kunne gjerne tenkt meg å joine guilden deres, blir 17 i sommer.

Håper på seriøs spilling og mange hyggelige folk

Ser dere allerede har en bra hjemmeside og aktive medlemmer. Keep up the good work!

8354541[/snapback]

Bare sign deg opp på forumet vårt og skriv en søknad.

BTW: vi har 18-års aldersgrense, men det betyr kun at vi behandler alle som om de er over 18 og forventer at alle oppfører seg som om de er over 18.

Så du er hjertlig velkommen!

Lenke til kommentar

Synes websiden var fin jeg.

Håper å få bli med i betaen, har tenkt å spille taktisk krigfører (lord archetypen, som gir ekstra plass i grupper). Hvordan har dere tenkt å styre guildet?

Mulig jeg sender inn en liten søknad litt senere.

PS! Lykke til med guildet + AoC beta'n. :ph34r:

Jo forøvrig.. Mor'di.. artig. :!:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

YESS!!

Endelig noen som tar den.. Takk for god tilbakemelding på siten.. (for de som lurer så bruker jeg notepad og gimp)

Forhåpentligvis klarer vi å sette opp guildet sånn at det er minst mulig styring. men hvis du vil snakke med meg om det så er msn'en min [email protected]

Du er selvfølgelig hjertlig velkommen til å signe opp.. så kan du også være med på hvilken vei vi utvikler oss..

Lenke til kommentar
Synes websiden var fin jeg.

Håper å få bli med i betaen, har tenkt å spille taktisk krigfører (lord archetypen, som gir ekstra plass i grupper). Hvordan har dere tenkt å styre guildet?

Mulig jeg sender inn en liten søknad litt senere.

PS! Lykke til med guildet + AoC beta'n.  :ph34r:

Jo forøvrig.. Mor'di.. artig.  :!:

8354864[/snapback]

Lord archetypen har ingenting med størrelsen på grupper å gjøre.

For å gjøre det enkelt quoter jeg bare fra AoC FAQ'en.

Lord:

* Has exclusive placement rights in regard to the main keep

* Can build Guard Towers that automatically defend against enemy attacks

* Each Lord in a guild increases the resource extraction of gold nuggets for all guild members - up to a max of 30 Lords.

* Each Lord in a guild increases the experience point bonus for all guild members - up to a max of 20 Lords.

* Has acces to the Architect and Alchemy crafting skills

Mens det du egentlig tenker på er Commander :)

Commander:

* Adds one additional maximum member to a team, up to a total of 10 (with 4 Commanders)

* Can build Barracks for the Village or Keep that will spawn soldiers to protect the village on attack

* Each Commander in a guild increases the resource extraction of iron ore for all guild members - up to a max of 30 Commanders

* Can draw up special "Tactical Plans" to enable Commander only formations. Massive battle formations, such as large mounted formations or the special Raid Attack resistant formations, are available only to the Commander

* Has access to the Weaponsmith crafting skill

BTW, jeg må si jeg humret godt i skjegget selv av å lese guild navnet første gangen ;)

Og jeg ser ikke noen grunn til att så mange har "klaget" på det.. Det er jo ett spill, og meninget i ett spill er jo å ha det gøy.. :p

Lenke til kommentar
BTW, jeg må si jeg humret godt i skjegget selv av å lese guild navnet første gangen ;)

Og jeg ser ikke noen grunn til att så mange har "klaget" på det.. Det er jo ett spill, og meninget i ett spill er jo å ha det gøy.. :p

8358326[/snapback]

Det er sånne som deg vi vil ha med i guildet. :thumbup:

Lenke til kommentar

8358326[/snapback]

Det er sånne som deg vi vil ha med i guildet. :thumbup:

8358531[/snapback]

Hehe, ellers takk, men jeg er opptatt ;)

Vi sees nok ute på slagmerken, eller om vi deler hverandres kunnskaper fra "craftingens" mange muligheter.. :p Uansett, enten går jeg gjennom by porten deres, eller så må jeg hamre den ned først.. ;) Mowhaha... hehe

"Good luck from oophus, member of The Axemen ^^"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...