Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forslag til forbedringer fra forrige LAN.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir bedre i år. Det blir blant annet et eget care-crew som skal passe på at crewet ikke går uten mat og drikke, pluss et coreadmin-crew som skal sørge for at crewet gjør jobben sin. Det blir også bedre vaktlister, med mer nøyaktige skift slik at man skal slippe det som skjedde i fjor ;)

Du jobbet jo dobbelt sammen med meg også, Alexander ;)

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Dette blir bedre i år. Det blir blant annet et eget care-crew som skal passe på at crewet ikke går uten mat og drikke, pluss et coreadmin-crew som skal sørge for at crewet gjør jobben sin. Det blir også bedre vaktlister, med mer nøyaktige skift slik at man skal slippe det som skjedde i fjor ;)

8457558[/snapback]

Ja, men det jeg hadde ikke noe valg, når det bare var 2 i Admin :D Du og jeg i år, Mathias. Det blir kos

Lenke til kommentar

8457558[/snapback]

Det er bra å se. For det var en del surr i fjor.

Og dobbel-vakter ble det mye av, grunnet dårlige vaktlister/crewmedlemmer som ikke møtte opp.

Lenke til kommentar

Bare for å klargjøre her for eventuelle tvilere. Det er pr nå IKKE bestemt at vi skal kun kjøre med headset. Tema er oppe til diskusjon enda, og meninger innhentes fra flere hold.

Det kan godt være at vi kjører kun headset, det kan godt være vi kjører PC høytalere. Uansett det som blir bestemt, postes på våre websider, samt oppdateres på FAQ.

Stereoanlegg er utelukket da det skapte bare trøbbel i fjor.

Lenke til kommentar

Det er bare irriterende.. Det er den diffuse akkurat passe høye bakgrunnsstøyen fra ørten folk som spiller forskjellig musikk som skaper den perfekte lan-stemninga! At 1-2 personer watter opp med alt de har er bare utrolig irriterende og plagsomt. :(

Lenke til kommentar
Det er bare irriterende.. Det er den diffuse akkurat passe høye bakgrunnsstøyen fra ørten folk som spiller forskjellig musikk som skaper den perfekte lan-stemninga! At 1-2 personer watter opp med alt de har er bare utrolig irriterende og plagsomt. :(

8521920[/snapback]

Helt enig. Med normale pc høytalere er mer enn nok til å plage naboene. Fom min del kan du ta med THX anlegget ditt. Så lenge det er konstruert for normale pc'er.

user posted image

Må da holde i bøtter og span. :whistle:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...