Heilage Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Smooth.. Veit du hva det egentlig var i de basskassene? Hva svarte kan lage så mye vibrasjoner? Var det bare de kassene som stod på hver side av scena? Er litt nysgjerrig ser du.. 8433294[/snapback] Vi kan ta det på PM. Vi er ganske off-topic nå. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Forbedring av crew omstendigheter. Bedre vakt lister, slik at årets crew ikke trenger å jobbe like mye som fjorårets. Det var litt slitsomt... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Dette blir bedre i år. Det blir blant annet et eget care-crew som skal passe på at crewet ikke går uten mat og drikke, pluss et coreadmin-crew som skal sørge for at crewet gjør jobben sin. Det blir også bedre vaktlister, med mer nøyaktige skift slik at man skal slippe det som skjedde i fjor Du jobbet jo dobbelt sammen med meg også, Alexander Endret 24. april 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Dette blir bedre i år. Det blir blant annet et eget care-crew som skal passe på at crewet ikke går uten mat og drikke, pluss et coreadmin-crew som skal sørge for at crewet gjør jobben sin. Det blir også bedre vaktlister, med mer nøyaktige skift slik at man skal slippe det som skjedde i fjor Du jobbet jo dobbelt sammen med meg også, Alexander 8457558[/snapback] Ja, men det jeg hadde ikke noe valg, når det bare var 2 i Admin Du og jeg i år, Mathias. Det blir kos Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Hehe Bare å krysse fingrer på at du kommer inn da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal inn Håper Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal inn Håper 8458648[/snapback] Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Dette blir bedre i år. Det blir blant annet et eget care-crew som skal passe på at crewet ikke går uten mat og drikke, pluss et coreadmin-crew som skal sørge for at crewet gjør jobben sin. Det blir også bedre vaktlister, med mer nøyaktige skift slik at man skal slippe det som skjedde i fjor Du jobbet jo dobbelt sammen med meg også, Alexander 8457558[/snapback] Det er bra å se. For det var en del surr i fjor. Og dobbel-vakter ble det mye av, grunnet dårlige vaktlister/crewmedlemmer som ikke møtte opp. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 En absolutt nødvendig forbedring er det der med lyd.. På hw-lan var det noen få som hadde med seg gode høytallere, men på TE så jeg jo nå på siden at det skulle være forbudt med høytallere med eksterne forsterkere.. Er ikke det litt hemma a? :S Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Finnes sikkert mange gode grunner for dette, men skal si meg litt enig i dette. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Bare for å klargjøre her for eventuelle tvilere. Det er pr nå IKKE bestemt at vi skal kun kjøre med headset. Tema er oppe til diskusjon enda, og meninger innhentes fra flere hold. Det kan godt være at vi kjører kun headset, det kan godt være vi kjører PC høytalere. Uansett det som blir bestemt, postes på våre websider, samt oppdateres på FAQ. Stereoanlegg er utelukket da det skapte bare trøbbel i fjor. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Stereoanlegg er utelukket da det skapte bare trøbbel i fjor. 8464339[/snapback] Jeg er enig i at det går ann å begrense lydmengden litt ja. Og med tanke på at det også skal være messeommråder i nærheten, så trenger man jo ikke en gigantisk lydbombe rett sidenav? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Sant det. Er kjekt hvis man klarer å få med seg litt av hva som foregår i messeområdet også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 En lydbombe kan uansett bli levert fra scenen dersom dette er ønskelig. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er bare irriterende.. Det er den diffuse akkurat passe høye bakgrunnsstøyen fra ørten folk som spiller forskjellig musikk som skaper den perfekte lan-stemninga! At 1-2 personer watter opp med alt de har er bare utrolig irriterende og plagsomt. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er bare irriterende.. Det er den diffuse akkurat passe høye bakgrunnsstøyen fra ørten folk som spiller forskjellig musikk som skaper den perfekte lan-stemninga! At 1-2 personer watter opp med alt de har er bare utrolig irriterende og plagsomt. 8521920[/snapback] Helt enig. Med normale pc høytalere er mer enn nok til å plage naboene. Fom min del kan du ta med THX anlegget ditt. Så lenge det er konstruert for normale pc'er. Må da holde i bøtter og span. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 En lydbombe kan uansett bli levert fra scenen dersom dette er ønskelig. 8510934[/snapback] Yea. Hva var det som ble spilt så høyt i fjor? Det var en kvalitetssang. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Yea. Hva var det som ble spilt så høyt i fjor? Det var en kvalitetssang. 8522523[/snapback] Jeg så ikke sarkasmen din dersom den var der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bare lurte på hvilken sang som ble spilt. Jeg tror Marley foreslo en sang som ble spilt høyt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ehm. Nå må du presisere. Har jeg foreslått noen spesifikk sang som kan spilles høyt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg