Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forslag til forbedringer fra forrige LAN.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg forstår det rett, så vil f.eks baguetter med ost/skinke (som kan varmes i mikro), eller med tacokjøttdeig og ost være et godt alternativ?

Hva med muligheten for å kunne kjøpe brødskiver med småpakker av f.eks smør, syltetøy, kaviar, leverpostei, ost være et alternativ?

8396715[/snapback]

Genialt med en feltrasjon versjon ja.

Få olden med som sponsor da. Billig vann.

Motto: Sune nærder lever lengst i E-sport. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg forstår det rett, så vil f.eks baguetter med ost/skinke (som kan varmes i mikro), eller med tacokjøttdeig og ost være et godt alternativ?

Hva med muligheten for å kunne kjøpe brødskiver med småpakker av f.eks smør, syltetøy, kaviar, leverpostei, ost være et alternativ?

8396715[/snapback]

Jeg synes dette er gode alternativ, det å kunne ta å kjøpe brødskiver og deretter kjøpe småpakker av den en vil ha på skivene. Når det gjelder baguetter så er det fint med det, men synes det burde være baguetter som ikke har noe på og at en da kan selv smøre på smør/legge på skine og/eller ost. Da vil det nok passe for de fleste.

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke dette et vanlig LAN, men hvor står det at det ikke er lov med anlegg?

8415545[/snapback]

http://theexperience.no/info Her :thumbup:

8416535[/snapback]

"Stereoanlegg (forsterker og høytalere) som får Rammstein til og fremstå som akustisk."

Hmm ... Hvordan skal man tolke den?

8417590[/snapback]

Tatt fra Gathering.org.

You DO NOT need

* Refrigerator

* Microwave oven

* Water boiler

* Speakers suitable for The Who concerts. Don't worry - we'll bring the noise :)

Og lydnivået på TG er jo ganske bra. :whistle:
Lenke til kommentar
"Stereoanlegg (forsterker og høytalere) som får Rammstein til og fremstå som akustisk."

8417590[/snapback]

At du bør holde deg til øreklokker hvis du vil spille veldig høy musikk som du skal høre på. Vi trenger ikke deltakerenes hjelp til å spille høy musikk i hele hallen.

(Noe flere deltakere og er enige i)

Lenke til kommentar

8417590[/snapback]

At du bør holde deg til øreklokker hvis du vil spille veldig høy musikk som du skal høre på. Vi trenger ikke deltakerenes hjelp til å spille høy musikk i hele hallen.

(Noe flere deltakere og er enige i)

8418627[/snapback]

Herlig! *nynne på Ueland-sangen*

Men må dere skaffe rettigheter fra TONO for den musikken dere skal spille?

Lenke til kommentar
Og lydnivået på TG er jo ganske bra.  :whistle:

8417835[/snapback]

Disser du lydnivået vi kjørte ut på TG eller?

8428203[/snapback]

Nei, det var faktisk ikke ironisk ment. Følte jeg hadde litt problemer med hjerterytmen på åpningsshowet. ;) Men ellers i salen er det jo også ganske bra lydnivå.

Lenke til kommentar
Nei, det var faktisk ikke ironisk ment. Følte jeg hadde litt problemer med hjerterytmen på åpningsshowet. ;) Men ellers i salen er det jo også ganske bra lydnivå.

8428726[/snapback]

Når du kjente at hjertet kranglet, da kjørte vi på langt under halvparten enn det anlegget kan yte. ;)

Lenke til kommentar
Marley, var du med å styre anlegget på TG?

Må uansett at det var krem å stå ved de svære subkassene når det var wrestling, og mye dundrende musikk! Vart sliten av å kjenne all rumlinga i brøstet etterhvert.. :p

8433173[/snapback]

Jeg var vel egentlig lystekniker, men hadde ansvaret for PAen til tider ja. :)

Lenke til kommentar
Marley, var du med å styre anlegget på TG?

Må uansett at det var krem å stå ved de svære subkassene når det var wrestling, og mye dundrende musikk! Vart sliten av å kjenne all rumlinga i brøstet etterhvert.. :p

8433173[/snapback]

Jeg var vel egentlig lystekniker, men hadde ansvaret for PAen til tider ja. :)

8433223[/snapback]

Smooth.. :) Veit du hva det egentlig var i de basskassene? Hva svarte kan lage så mye vibrasjoner? Var det bare de kassene som stod på hver side av scena? :)

Er litt nysgjerrig ser du.. :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...