Gå til innhold

Forslag til forbedringer fra forrige LAN.

Anbefalte innlegg

Heisann.

HW-LAN 06 var en suksess etter min mening, men det var noen småting som ødela en del. Jeg vil nevne noen, og si hva som kan forbedres.

Vann: Tilgangen på vann var rett og slett elendig. Det var idioti å kun ha store dunker med vann som mange nerder knapt klarer å rikke. Dessuten gjorde størrelsen på dunkene det umulig å helle vann på flasker, så det man måtte gjøre var å helle på vannkokeren først, men de var jo ofte i bruk. Jeg forventer at dette vil bli løst på en mye bedre måte i Valhall.

Mikrobølgeovner og vannkokere: Jeg vil helst at det skal være flere av disse. Gjerne også noen vannkokere som koker vannet betydelig kjappere. Helst 5-10 av hver.

Mat: Noe annen mat enn hamburgere og pizza? Vær så snill?

Events ol.: Like stor plass for overklokkerne iallefall. Noen events som får oss nerder ut av stolen. Og de må holde oss interesserte. En del gode foredrag og kanskje noen filmer vist på storskjerm?

Mer kommer jeg ikke på nå, men jeg skal forsøke å grave fram noe.

Flere forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mat: Ja pliiiiiiiiiiiiiiis. Pizza'en smakte rart. Hvem faen lager pizza uten ekte ost. Og få frem mer billig frukt. Kan da ikke være så vanskelig.

For å være bon appetit så smakte maten fælt. Ikke noe jeg er vant til her i Bergen i hvertfall.

Lenke til kommentar
Mat: Ja pliiiiiiiiiiiiiiis. Pizza'en smakte rart. Hvem faen lager pizza uten ekte ost. Og få frem mer billig frukt. Kan da ikke være så vanskelig.

8350199[/snapback]

Personlig kunne jeg også tenkt meg ferske bakevarer. :wee: Og utsalg av appelsin- og eplejuice.

Lenke til kommentar

Dette blir det mye bedre løsning på i år. :) Vannkokere, mikrobølgeovner, tilbudet i kafeterian osv.

Det blir de som styrer kafeterian i Vallhall som tar det, og klarer se styre maten til 5000 gjester på julegalla flere dager på rad, så skal de nok klare mette xxxx antall geeks også. :)

Lenke til kommentar

All mat blir frityrstekt, og så dynket i sirup fra Canada. :innocent:

On the more serious side. Vi jobber med den saken, men det er en balansegang. Det vil være alternativer som vi anser for å være mer sunne enn pizza, burger, pølser osv, men disse vil også være mulig å kjøpe.

Gi noen eksempler hva du mener er sunn mat i dine øyne Tomat, så skal vi se.

Lenke til kommentar
Prosjonspakka salat vil vere ein god ting, men åpen salatbar? Med tanke på kor grisete det såg ut etter at folk laga seg mat trur eg det kan bli ei stygg affære.

8390089[/snapback]

Salatbar kommer nok absolutt ikke til å bli en suksess, nei. :p

Lenke til kommentar
Baggis me skinke og ost (både med og uten smør) er super mat, karnsje det kunne vert grove og fine og... ikkje alle liker fine baguetter. Og salat er ein fin ting sunt og godt

Bra forslag synes jeg.

Vann på flaske er lurt, kaldt inne i et kjøleskap feks.

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...