Khalifen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Heisann. HW-LAN 06 var en suksess etter min mening, men det var noen småting som ødela en del. Jeg vil nevne noen, og si hva som kan forbedres. Vann: Tilgangen på vann var rett og slett elendig. Det var idioti å kun ha store dunker med vann som mange nerder knapt klarer å rikke. Dessuten gjorde størrelsen på dunkene det umulig å helle vann på flasker, så det man måtte gjøre var å helle på vannkokeren først, men de var jo ofte i bruk. Jeg forventer at dette vil bli løst på en mye bedre måte i Valhall. Mikrobølgeovner og vannkokere: Jeg vil helst at det skal være flere av disse. Gjerne også noen vannkokere som koker vannet betydelig kjappere. Helst 5-10 av hver. Mat: Noe annen mat enn hamburgere og pizza? Vær så snill? Events ol.: Like stor plass for overklokkerne iallefall. Noen events som får oss nerder ut av stolen. Og de må holde oss interesserte. En del gode foredrag og kanskje noen filmer vist på storskjerm? Mer kommer jeg ikke på nå, men jeg skal forsøke å grave fram noe. Flere forslag? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mat: Ja pliiiiiiiiiiiiiiis. Pizza'en smakte rart. Hvem faen lager pizza uten ekte ost. Og få frem mer billig frukt. Kan da ikke være så vanskelig. For å være bon appetit så smakte maten fælt. Ikke noe jeg er vant til her i Bergen i hvertfall. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 bedre mat som de fleste her nevner.. bedre dusjer/wc, men dette er vell trolig løst da neste lan er i en idrettshall. hmm.. kommer ikke på noe mer i farta, men gjør jeg det slenger jeg det inn her. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Mat: Ja pliiiiiiiiiiiiiiis. Pizza'en smakte rart. Hvem faen lager pizza uten ekte ost. Og få frem mer billig frukt. Kan da ikke være så vanskelig. 8350199[/snapback] Personlig kunne jeg også tenkt meg ferske bakevarer. Og utsalg av appelsin- og eplejuice. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette blir det mye bedre løsning på i år. Vannkokere, mikrobølgeovner, tilbudet i kafeterian osv. Det blir de som styrer kafeterian i Vallhall som tar det, og klarer se styre maten til 5000 gjester på julegalla flere dager på rad, så skal de nok klare mette xxxx antall geeks også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Men blir det en satsing på sunn mat, slik som det ble sagt at det skulle gjøres i fjor? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 All mat blir frityrstekt, og så dynket i sirup fra Canada. On the more serious side. Vi jobber med den saken, men det er en balansegang. Det vil være alternativer som vi anser for å være mer sunne enn pizza, burger, pølser osv, men disse vil også være mulig å kjøpe. Gi noen eksempler hva du mener er sunn mat i dine øyne Tomat, så skal vi se. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Salatbar! Det er nam! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Salater, rundstykker, baguetter, brødbakst? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Salatbar ville vært kjempefint. Og ikke minst bakervarer. Nå var jeg ikke der i fjor, men har tenkt meg nedover i år, så håper det er mulig å få kjøpt noe annet enn pizza og burger. Lenke til kommentar
f0cx Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Toast, baguetter, salg av pizza som smaker pizza( ).. Kan jo selge papp pizza!! det veit jo alle smaker godt Lenke til kommentar
madbird Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det skal ikke så mye til å endre på maten, toro selger veldig mye bra gryteretter, graut er jo også godt Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Baggis me skinke og ost (både med og uten smør) er super mat, karnsje det kunne vert grove og fine og... ikkje alle liker fine baguetter. Og salat er ein fin ting sunt og godt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Prosjonspakka salat vil vere ein god ting, men åpen salatbar? Med tanke på kor grisete det såg ut etter at folk laga seg mat trur eg det kan bli ei stygg affære. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Prosjonspakka salat vil vere ein god ting, men åpen salatbar? Med tanke på kor grisete det såg ut etter at folk laga seg mat trur eg det kan bli ei stygg affære. 8390089[/snapback] Salatbar kommer nok absolutt ikke til å bli en suksess, nei. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Baggis me skinke og ost (både med og uten smør) er super mat, karnsje det kunne vert grove og fine og... ikkje alle liker fine baguetter. Og salat er ein fin ting sunt og godt Bra forslag synes jeg. Vann på flaske er lurt, kaldt inne i et kjøleskap feks. Endret 15. april 2007 av icebyte Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vann på flaske er lurt, kaldt inne i et kjøleskap feks. 8390315[/snapback] Det hadde vi faktisk til salgs, det var supert! (selv om noen klagde på sukker osv) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det langt til nærmeste butikk fra vallhall? Er det garderobene i hallen som blir brukt da? Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fint med vann ja, men hadde ganske begrenset med penger på hw-lan, ble stort sett den maten jeg fikk som crew jeg spiste + noe fra den butikken som lå litt unna. Lenke til kommentar
madbird Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg var ikke på sist lan, så har et lite forslag om det ikke var der på hver ende av radene burde det ligge informasjons ark med kart og annen info teipet fast, men sånn der "Her står du". Lettere å finne frem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg