Gå til innhold

Tyler Durden Stil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok den jakka jeg sikter til ja, men også skjorter med samme stil/motiver som han bruker. Skulle jakken se litt for rar ut så hadde det hvert sweet om noen kunne fortelle om plasser der de selger skinnjakker, vil si skinnjakker som ser litt brukt ut virker som det beste alternativet.

 

Har for det meste samme syn på livet som Tyler, folk har fortalt det tidligere og måtte se det for meg selv. Har aldri hvert så opptatt av klær før men har litt lyst å finne en stil

Endret av Chilliwawa
Lenke til kommentar

Litt av poenget med tyler i filmen er jo at han ikke bryr seg om materielle ting, og dermed går i utslitte klær og har en røffere stil.

Det er kult at du vil finne din egen stil, men kanskje du burde finne akkurat det istedenfor å ta en annens?

 

Det KAN virke litt teit å gå i rød skinnjakke hvis man ikke har personligheten til det, syntes jeg da. En skinnjakke er jo ganske oppmerksomhetsgivende.

 

En annen ting er også ansiktet ditt, og måten du går på / er på.

Tyler har ganske "røft" men veldig attraktivt ansikt, hvis f eks napoleon dynamite (for å ta et ekstremt eksempel) hadde brukt den stilen så måtte han ha hatt ganske lik personlighet for at det ikke skulle virke wannabe aktig.

 

Just my 2 cents om dette siden jeg selv har hatt disse tingene i tankene mine før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...