John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ahh. jeg digger kebab fra express i haugesund. og mcdonalds... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Biff Stroganoff. Skulle jeg hatt et siste måltid måtte det ha blitt det. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kebab er godt Men Taco/nachos/fahitas slår det meste Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Svær saftig biff med fløtegratinerte poteter til er nok det beste jeg vet...tett etterfulgt av bulgogi (laget sånn jeg vil at den skal være laget) og taco. Endret 9. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det beste er: Raspeballer Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er enig med MrBirken. Raspeballer, eller komper som jeg kaller det, er det beste Helst med sukker på <3 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lasagnen jeg lager selv. Komper kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det beste er: Raspeballer 8345054[/snapback] Er enig med MrBirken. Raspeballer, eller komper som jeg kaller det, er det beste Helst med sukker på <3 8345068[/snapback] Eller komle hehe Med sukker og sirup, og bacon, gullerot, Potet, "salat", o.l tilbehør.. Raspeballs, i LOVE it Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 enig med trådstarter... kebab fra expressen... og mcdonnalds e faktisk godt... men det aller aller beste jeg vet er 2 hold-it , tett etterfulgt av en flaske vikingfjord og Burn og batery som blandevann... Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg elsker pinnekjøtt, fårikål samt biff med poteter og barneise saus. En lammekebab hos Nesrims kebab, ikke langt unna schaus plass er også konge! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En kebab er også godt, ja.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Biff, fløtegratinerte poteter og bearnaise-saus er en sikker vinner. Søstra mi lager også en utrolig god ostekringle (grov deig, med ost og skinke i midten, formet som en diger kringle) og en deilig kylingrett. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Liker best tomatsuppe, jeg. Helst fra Toro. Må for all del ikke inneholde egg, pølser eller andre vemmeligheter noen skulle finne på å legge oppi. Kun makaroni. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Liker best tomatsuppe, jeg. Helst fra Toro. Må for all del ikke inneholde egg, pølser eller andre vemmeligheter noen skulle finne på å legge oppi. Kun makaroni. 8350668[/snapback] Wow, folk er sære.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Chickenwings"!!!! Eller KFC da.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hjemmelaget pizza, nammenam. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Av mat? Andreas' supermiddag: - En saftig Biff (200-250g). Stekt medium+ - Fersk champignon. Stekes i Bremykt og Knorr Kjøtt- og Grill-krydder. - (Mandel)poteter - Bernaise-saus Eventuelt fløtegratulerte poteter. En ordentlig BBQ burger med ordentlig engelsk cheddar og Heinz barbeque-sauce, samt en frisk salat, pleier som regel å være en suksess det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå