Buggene Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg har en D-Link DI-624 som har fungert bra hele tiden. Men her en dag så skulle jeg koble til trådløst nettverk fra min bærbare. (Jeg bruker windows til å koble til) Jeg finner nettverket og alt men når jeg trykker på koble til så står det "venter på nettverket" å det står det i kanskje 2 minutt så skjer det ingenting. Det kommer ikke en feilmelding eller noe sånt, men vinduet der det står "venter på nettverket" bare forsvinner. Så prøver jeg igjen, men det samme skjer der og. Hva kan de være som er feil? Bær jeg bruke windows sitt trådløse tilkoblings program, eller det intel programmet som fulgte med? Jeg har nyeste firmware på routeren også. Jeg har og prøvd å tilbakestille den til frabrikkinstillinger også. Men jeg kan forsatt ikke koble til. Det som er rart er at for 2 timer siden var jeg på nett i kanskje en liten time, å alt fungerte fint. Så restarta jeg for å fikse leke litt med beryl i ubuntu og hadde nett i ubuntu og. Så kjørte jeg litt moped Så starta jeg maskina igjen og logga inn i xp. Etter det har det ikke fungert. Ble mye på en gang dette Noen som har svar? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Bumpidubadubasjabadei Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 fint om du kunne strukturert første posten litt... (moped?? WTF?) - gjerne punktvis. Har du, eller har du ikke nett i ubuntu? La windows ta seg av nettverket, for å eliminere feilkilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå